دوز یادآور یا بازگشت به قرنطینه؟ مسأله این است

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 7 نوامبر 2021

دیلی‌ میل روز یکشنبه گزارش می‌دهد که دولت به‌دنبال بازگرداندن محدودیت‌های سفر برای افرادی است که واکسن تقویت‌کننده کووید را دریافت نمی‌کنند.

دیلی میل

دیلی میل روز یکشنبه گزارش می‌دهد که دولت به‌دنبال بازگرداندن محدودیت‌های سفر برای افرادی است که واکسن تقویت‌کننده کووید را دریافت نمی‌کنند. این روزنامه گزارش می‌دهد که وزیران در حال طراحی برنامه‌های «جنجال‌برانگیز» برای قرنطینه و الزامات آزمایش برای کسانی هستند که برای محافظت از بریتانیا در برابر گسترش انواع جدید جهش کرونا، دوز یادآور واکسن را دریافت نمی‌کنند.

تلگراف

به گزارش ساندی تلگراف، اسناد فاش شده نشان می‌دهد که دولت در حال کار روی برنامه‌هایی برای برداشت 15 میلیارد پوند از سه برنامه تحقیقات علمی اتحادیه اروپاست. برنامه‌هایی برای توقف مشارکت در پروژه‌های علمی، ماهواره‌ای و هسته‌ای که  77 میلیارد پوند ارزش داشت و بریتانیا موافقت کرد که در هنگام امضای توافق برگزیت در آن باقی بماند؛ حالا در بحبوحه وخامت روابط با بروکسل، این برنامه‌ها فاش شده است.

اکسپرس

به گزارش اکسپرس، لیز تراس، وزیر امور خارجه، طرح‌هایی را برای بریتانیا برای تبدیل شدن به «قلب تپنده شبکه جهانی آزادی» ارایه کرده است. این روزنامه می‌گوید که وعده وزیر «ارایه مشاغل آینده» پیش از سفر به جنوب‌شرق آسیاست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.