بازداشت سارق کهنه‌کار ولنجک برای نوزدهمین بار

از داخل خودرو 15 کیف زنانه و یک چرخ زاپاس سرقتی کشف شد

یکی از اعضای باند دو نفره سارقان لوازم داخل خودرو در محله ولنجک دستگیر شد. از خودروی متهمان 15 کیف زنانه کشف شد.

حدود ساعت 6 بعدازظهر شنبه پانزدهم آبان‌ ماه، گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های 110 به کلانتری ولنجک مبنی‌بر اینکه سرنشینان خودروی پرشیا مشکی رنگ با پلاک مخدوش در حال سرقت از داخل خودرویی هستند، اعلام شد.

عوامل گشت عملیات کلانتری 163 ولنجک بلافاصله در محل حاضر شده و خودروی پرشیا با پلاک مخدوش با دو نفر سرنشین را در حین سرقت مشاهده کردند.

سارقان با مشاهده ماموران با خودروی خود به موتورسیکلت ماموران گشت عملیات می‌زنند. آنها به سرعت از محل متواری می‌شوند و بدین ترتیب تعقیب و گریز ماموران و سارقان از همین جا آغاز می‌شود.

متهمان که به اعلام‌های پلیسی مبنی بر توقف خودرو توجهی نمی‌کردند، همچنان به فرار خود ادامه دادند که درنهایت ماموران چند تیر هوایی شلیک می‌کنند و خودروی متهمان متوقف می‌شود.

در این عملیات پلیسی یکی از سارقان از محل متواری و متهم دیگر دستگیر می‌شود. در بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو 15 کیف زنانه و یک چرخ زاپاس سرقتی کشف شد. متهم نیز برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «متهم 38 ساله، تاکنون 19 مرتبه تحمل کیفر داشته است. دستگیری متهم فراری در دستور کار ماموران قرار دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.