آجورلو دل استقلالی‌ها را به دست آورد!

مدیرعامل استقلال به پیشکسوتان این باشگاه وعده داد برای آنها 200 واحد خانه بسازد

در روزهایی که استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته، مصطفی آجورلو پیشکسوتان این باشگاه را دور هم جمع کرد تا تیمش مورد حمایت بزرگان این باشگاه باشد.

با مدیریت مصطفی آجورلو گویا دوره جدیدی برای باشگاه استقلال آغاز شده؛ دوره‌ای که مدیرعامل آبی‌ها گفته دو سال طول می‌کشد و او سپس از این باشگاه خواهد رفت. باشگاه استقلال روز دوشنبه میزبان پیشکسوتان و مدیران سابق این باشگاه بود. این مراسم به مناسبت تبادل‌نظر و هم‌اندیشی با پیشکسوتان توسط کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در هتل المپیک برگزار شد. در این نشست از خانواده مرحومان پورحیدری، حجازی، غلامحسین مظلومی، جانملکی، احدی، غلام‌نژاد، اکبر افتخاری، دانایی‌فرد و… تجلیل شد.

در ابتدای مراسم، جواد قراب پیشکسوت و عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال به روی صحنه آمد و درباره برگزاری این مراسم صحبت‌هایی به عمل آورد و از مصطفی آجورلو بابت برگزاری این مراسم تشکر کرد. پس از قراب، بهتاش فریبا به روی صحنه آمد و از تشکیل یک تعاونی برای پیشکسوت‌های استقلال در جهت رفع نیازهای امور زندگی آنها خبر داد و گفت: «ما به دنبال تاسیس یک تعاونی هستیم تا به پیشکسوتانی که مشکل دارند، کمک کند. آقای نامداری در جلسات ما بوده‌اند و امیدوارم آقای آجورلو به ما کمک کند تا این تعاونی تشکیل شود و گرفتاری بچه‌های پیشکسوت را حل کند. قول این کار را از آقایان آجورلو و نامداری گرفته‌ایم.»

در ادامه مسعود معینی و فرامرز ظلی، دیگر پیشکسوتان باسابقه استقلال به صحبت پرداخته و از آجورلو حمایت کردند. اما جالب‌ترین بخش این مراسم جایی بود که مدیرعامل استقلال برای پیشکسوتان به صحبت پرداخت.

آجورلو که در هتل المپیک و در مراسم هم‌اندیشی با پیشکسوتان این باشگاه صحبت می‌کرد، در واکنش به اتفاقات اخیر آبی‌ها نیز صحبت کرد و همچنین به تبلیغات محیطی پرداخت. او در بخشی از صحبت‌هایش از پیشکسوتان استقلال خواست تا حامی فرهاد مجیدی باشند و این امر را فاکتور لازم برای قهرمانی در لیگ برتر و کسب سومین عنوان آسیایی دانست. آجورلو همچنین به پیشکسوتان استقلال وعده داد که برای آنها 200 واحد خانه خواهد ساخت.

مدیرعامل آبی‌ها در بخشی از صحبت‌های خود که با چاشنی کری‌خوانی همراه بود، می‌گوید: «ما برای اینکه بخواهیم قهرمانی داخلی بیاوریم، باید یک تصمیم بگیریم؛ اولا در خانه خودمان نباید با هم دعوا داشته باشیم و باید رفیق باشیم. اگر امروز سکان هدایت فنی تیم به دوست خوب‌تان فرهاد مجیدی تقدیم شده، یکصدا از او حمایت کنید. عیب ندارد از او انتقاد کنید، اما برای قهرمانی من جمع‌تان کردم که بگویم به حمایت شما نیاز دارم. مبادا حریف از بستر اختلاف ما سوءاستفاده کند. حریف محترم است و شبانه‌روز تلاش می‌کند نگذارد ما قهرمان شویم، اما ما حق‌مان است که با تدبیر و همفکر و همگام و همکلام، از تیم فنی حمایت کنیم. نکات فنی را هم در گوشش در خفا بگوییم.»

آجورلو همچنین وعده بزرگی به پیشکسوتان داد: «وضع خیلی از شماها خوب است و دست‌تان به دهان‌تان می‌رسد. آنقدر که حتی به ما کمک کنید، اما بقیه دوستان که در کسوت پیشکسوتی  هستند، اوضاع‌شان اغلب بد است. دو کار باید انجام دهیم، آقای نامداری که از دوستان خوب من هستند از 30-25 سال پیش خانه و برج می‌سازد، من از او یک خواسته داشتم و گفتم یک زمین خوب پیدا می‌کنی و 200 واحد برای پیشکسوتان به قیمت تمام‌شده می‌سازی. آنهایی که دارند برای دخترشان و پسرشان و آنهایی که ندارند برای خودشان. من سوال کردم که در منطقه 22 قیمت خانه چقدر است؟ گفت از 30میلیون تا 88میلیون. گفتم قیمت تمام‌شده چقدر است؟ گفت 12میلیون. گفتم برای پیشکسوتان استقلال با این رقم خانه بساز.»

به نظر می‌رسد با صحبت‌های مثبتی که مدیرعامل استقلال در میان پیشکسوتان مطرح کرد، فعلا فضا برای فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال جهت ماندن در صدر جدول مثبت و مهیا باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.