گزینه پیشنهادی وزارت آموزش‌وپرورش کیست؟

«مسعود فیاضی» به عنوان گزینه پیشنهادی دولت به مجلس معرفی شد

مسعود فیاضی متولد بهمن ماه 1354 در تهران است. او تحصیلات خود را در شهر تهران آغاز کرده و سال1373 وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته عمران شده است.

آیت‌الله رئیسی، امروز مسعود فیاضی را به عنوان دومین گزینه پیشنهادی خود برای وزارت آموزش‌وپرورش به مجلس معرفی کرد.

پیش از این حسین باغگلی به مجلس معرفی شده بود که نتوانست سوم شهریور از نمایندگان مجلس رأی اعتماد بگیرد.

او تحصیلات خود را در شهر تهران آغاز کرده و سال1373 وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته عمران شده است. او هفت سال معلم و مدیر امور پرورشی و فرهنگی در مدارس متوسطه دوم بوده است

مسعود فیاضی متولد بهمن ماه 1354 در تهران است. او تحصیلات خود را در شهر تهران آغاز کرده و سال1373 وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته عمران شده است. او هفت سال معلم و مدیر امور پرورشی و فرهنگی در مدارس متوسطه دوم بوده است. فیاضی از سال دوم دانشگاه، دروس حوزوی را نیز آغاز کرده و 9 سال دوره سطح و 15 سال دوره خارج را طی کرده است. در سال 1396 از طریق کمیسیون نخبگان بدون ‌مدرک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از قبولی در آزمون جامع و دفاع از رساله دکتری با نمره عالی، با درجه استادیاری و در رشته فقه و اصول تحلیلی و اجتهادی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه روش‌شناسی و منطق فهم دین شده است. او اکنون در دانشگاه و حوزه تدریس می‌کند.

سوابق اجرایی: 1- تدریس در دوره دبیرستان (متوسطه دوم) به مدت چهار سال 2- مدیر امور پرورشی و فرهنگی مجتمع آموزشی تهران (پیش از دبستان تا انتهای متوسطه دوم) (3 سال) 3- مدیر کل انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی 4- مدیر مسئول 36 عنوان مجله رشد وزارت آموزش‌وپرورش 5- رئیس هیأت مدیره انتشارات مدرسه وابسته به وزارت آموزش‌وپرورش 6- عضو هیأت مدیره شرکت افست (شرکت چاپ و توزیع‌کننده کتاب‌های درسی وزارت آموزش‌وپرورش) 7- مسئول محتوایی بنیاد ICDL وابسته به وزارت آموزش‌وپرورش 8- دبیر علمی جشنواره کتاب رشد وزارت آموزش‌وپرورش 9- رئیس کارگروه گفتمان انقلاب اسلامی آموزش‌وپرورش استان تهران در 1388. 10- معاون مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس 11- معاون پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی بسیج 12- تاسیس مرکز پژوهش‌های جوان ذیل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و تشکیل هفت گروه علمی و تولید بیش از 200 کتاب در حوزه‌های مورد نیاز جوانان و دانش‌آموزان 13- مدیر مسئول نشریه «زمانه» با موضوع تاریخ معاصر 14- سردبیر نشریه حوزوی «حاشیه» 15- مدیرعامل کانون اندیشه جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی 16- مدرس سطوح عالی در حوزه علمیه قم 17- مدرس دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام در دروه کارشناسی ارشد و دکتری.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.