وزیر جدید نمی‌خواهد به طرفداری متهم شود!

حمید سجادی سعی کرده خودش را وارد بازی هواداری دو تیم پرطرفدار پایتخت نکند

وزیر ورزش و جوانان فعلا به‌طور جدی در خصوص طرفداری از یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس متهم نمی‌بیند و تلاش کرده از این فضا دور شود.

سیدحمید سجادی که حدود دو ماه است روی کار آمده، از تجربه دوران سلطانی‌فر استفاده کرده و نمی‌خواهد وارد بازی هواداری فوتبالی‌ها شود. او در مورد اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم‌های پرطرفدار پایتخت، پرسپولیس و استقلال تبعیض قائل می‌شود، عنوان کرد: «بنده به‌هیچ وجه بین این دو تیم تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم. برای آنها به‌طور مساوی وقت می‌گذارم و در خدمت‌شان نیز هستم. مردم از نحوه حمایت ما از این دو تیم اطلاع ندارند چراکه ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم. بنده با هیأت مدیره هر دو تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همچون ساعت انجام می‌دهند ضمن اینکه می‌توانید از هر دو عزیز هم سرپرست تیم پرسپولیس و هم مدیرعامل تیم استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز داشتند و برنامه‌ای مدنظرشان بود که باید در خدمت‌شان باشیم، این اتفاق افتاده است یا خیر.»

او در ادامه در خصوص اتفاقاتی که اخیرا برای این دو باشگاه رخ داده، می‌افزاید: «ما به وظیفه خود نسبت به آنچه در مورد حمایت از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برعهده داریم، عمل کرده‌ایم، اما نمی‌توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی‌دهیم اما از هر دو تیم حمایت کرده و کمک‌شان می‌کنیم، این وظیفه ماست و منتی هم نداریم. هم‌اکنون رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل‌وانتقال تیم وجود دارد، همه را حمایت می‌کنیم اما یکسری اقدامات نیاز به اطلاع‌رسانی ندارد و خودشان می‌دانند که ما کارهایشان را انجام می‌دهیم. هواداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند چراکه ما به‌طور یکسان به وظایف‌مان برای هر دو تیم عمل می‌کنیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.