گردهم‌آیی خیریه ستارگان برای نجات جهان

استینگ به دی‌کاپریو، اورلاندو بلوم و رابرت ردفورد پیوست

بنیاد موناکو متعلق به پرنس آلبرت دوم در چهارمین مراسم سالانه سلامتی سیاره (زمین) که در مونت‌کارلو برگزار شد، از استینگ، خواننده و موزیسین جهانی تجلیل کرد. در این مراسم ستارگانی مانند جانی دپ، هلن میرن، کیت بکینسیل، سیه‌نا میلر، ربل ویلسون و اندی گارسیا در کنار ثروتمندان حامی محیط زیست و دانشمندان اقلیمی حضور داشتند.

پولاد امین-شهروند آنلاین:  به دلیل همه‌گیری کرونا، مراسم و فرش‌های قرمز هنوز در شهرهای بزرگی مانند نیویورک یا لس‌آنجلس مجاز نیستند، اما شاهزاده موناکو، پرنس آلبرت دوم چند روز پیش توانست برگزارکننده یکی از این مراسم باشکوه باشد- که چیزی نبود مگر چهارمین مراسم سالانه مونت‌کارلو برای «سلامت سیاره» که در آخرین روز هفته در سالن اپرای موناکو با حضور ستارگان سینما و موسیقی برگزار شد و تبدیل شد به گردهم‌آیی خیریه ستارگان برای نجات جهان.

در خدمت جنگل‌های بارانی

در این مراسم استینگ به دلیل فعالیت‌های زیست‌محیطی خود و به‌ویژه بنیاد «جنگل‌های بارانی» که در سال 1989 توسط این خواننده و همسرش ترودی استایلر تاسیس شده است، مورد تجلیل قرار گرفت. پیش از استینگ، در سه سال گذشته لئوناردو دی‌کاپریو، اورلاندو بلوم و رابرت ردفورد موفق به کسب این افتخار شده بودند. بودجه جمع‌آوری شده در این مراسم به برنامه‌های حفاظت از دریاها، جلوگیری از اسیدی شدن اقیانوس‌ها، گسترش مناطق حفاظت‌شده و رفع آلودگی پلاستیک اقیانوس‌ها اختصاص می‌یابد.

مهمانان شکوهمند

در این رویداد که برای سلامتی و ایمنی مهمانان با رعایت پروتکل‌های دقیق کرونا برگزار شد، فهرستی از ستارگان چون هلن میرن، جانی دپ، کیت بکینسیل، اندی گارسیا، لئونا لوئیس، میسی ویلیامز، سیه‌نا میلر، ربل ویلسون و طراح نامدار مد تامی هیلفیگر در بین مهمانان و برگزارکنندگان حضور داشتند. هلن میرن، بازیگر معتبر بین‌المللی مدیر تشریفات مراسم بود.

بحران سلامتی یا اقلیمی؟

شاهزاده آلبرت در مورد این‌که آیا برگزاری رویدادی چنین در متن بحرانی چون پاندمی جهانی کرونا صحیح و منطقی است یا نه؛ می‌گوید: “ما با توجه به برجسته شدن نگرانی‌های بهداشتی مردد بودیم که آیا این رویداد را برگزار کنیم یا نه. با این حال ، تعهد همه افرادی که درگیر حفاظت از سیاره ما و شما هستند، غالب شد و این تصمیم را گرفتیم. به این دلیل که شرایط چالش‌برانگیزی که در آن زندگی می‌کنیم، نمی‌توانند بحران محیط زیست را به فراموشی سپرند. سلامتی ما به سلامتی اقلیمی که در آن زندگی می‌کنیم، بستگی دارد. به همین دلیل ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به ادامه تلاش‌ها و اقداماتی داریم که برای محافظت از سیاره زمین و سپردن آن به نسل‌های آینده لازم است».

حراج شاهزاده

این میهمانی خیریه که به همت پرنس آلبرت و سازمان خیریه‌اش برگزار شد، شامل آیتم‌های گوناگونی بود. اهداکنندگان و یاوران محیط زیست در این مراسم می‌توانستند برنامه‌هایی مانند شام خصوصی با پرنس آلبرت، دوچرخه‌سواری با پرنسس شارلوت، مسابقه تنیس دو نفره با نواک جوکوویچ و پرنس آلبرت، سواری در استون‌مارتینی که تنها ۳۶ عدد از آن ساخته شده، یک روز حضور سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدید اندی گارسیا و آثار هنری بانسکی ، روبرتو ماتا و خوآن میرو را در ازای بیشترین کمک به سازمان خیریه برنده شوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.