دیلی تلگراف: روسیه در حال برنامه‌ریزی برای حمله به اوکراین

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ جمعه 12 نوامبر 2021

به گفته معماران توافق پاریس که در گاردین نقل شده ، اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای توافق شده در COP26 برای جلوگیری از سطوح فاجعه‌بار تغییرات آب‌وهوایی بسیار ضعیف است. این روزنامه می‌گوید رهبران جهان باید سال آینده دوباره به میز مذاکره بازگردند.

نیویورک تایمز

اروپا در آستانه نقطه جوش در موضوع مرزها قرار گرفته است. نیویورک تایمز در گزارش اصلی خود به موضوع بحران مهاجرت در کشورهای اروپای شرقی پرداخته و نوشته است مهاجرت‌های پر‌مخاطره در بلاروس به بن‌بست رسیده است.

دیلی تلگراف

دیلی تلگراف هشدار مقامات آمریکایی را روایت می‌کند؛ این روزنامه می‌گوید مقامات آمریکایی به‌طور خصوصی به همتایان اتحادیه اروپا اطلاع داده‌اند که روسیه ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای حمله به اوکراین در تکرار الحاق کریمه در سال 2014 باشد. این روزنامه به نقل از منابع ارشد می‌گوید که مقامات بریتانیا «اضطراب» دارند.

گاردین

به گفته معماران توافق پاریس که در گاردین نقل شده، اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای توافق شده در COP26 برای جلوگیری از سطوح فاجعه‌بار تغییرات آب‌وهوایی بسیار ضعیف است. این روزنامه می‌گوید رهبران جهان باید سال آینده دوباره به میز مذاکره بازگردند.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.