خداحافظی ملی‌پوش بسکتبال از سواحل برزیل!

بازیکن دورگه تیم ملی در اقدامی غیرمنتظره در 30 سالگی از بسکتبال خداحافظی کرد

مایک رستم‌پور بعد از دعوت نشدن به تیم ملی در اردوی جدید، با انتشار یک پست از خداحافظی خود با بسکتبال خبر داد.

مایک رستم‌پور که 30 سال قبل در مینه‌سوتای آمریکا به‌دنیا آمده و به‌خاطر داشتن پدری ایرانی از چند سال قبل به تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شده بود، به شکلی عجیب خبر خداحافظی زودهنگام خود از دنیای بسکتبال را منتشر کرده است. این بازیکن بعد از حضور در تیم‌های نفت آبادان، شیمیدر و شهرداری گرگان در لیگ برتر ایران، این فصل قرار بود بعد از جدایی از شهرداری گرگان بار دیگر به شیمیدرقم برود تا همچنان کار با شاهین‌طبع را ادامه ‌دهد ولی هرگز ‌خبری از مایک نشد. رستم‌پور که از بازیکنان موردعلاقه مهران شاهین‌طبع بود، در جام جهانی و المپیک نیز برای ‌تیم ملی بازی کرد. با این‌حال نه تنها مایک به لیگ ایران نیامد، بلکه در لیست جدید تیم ملی و با نظر مصطفی هاشمی، سرمربی جدید تیم ملی هم قرار نداشت. همین شاید بهانه‌ای شده تا رستم‌پور یک تصمیم عجیب و ناگهانی در 30 سالگی بگیرد. او شب گذشته با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود در ابتدا نوشت: «بازنشسته»!

این کلمه در حالی نوشته شده بود که مایک ویدیویی از ساحل و دریا گرفته بود، اما در ادامه او یک استوری منتشر کرد و به فارسی نوشت: «خداحافظ بسکتبال!». پرچم برزیل در استوری مایک نشان می‌دهد که گویا او در برزیل حضور دارد.

شاید بازهم برخی تصور کردند که رستم‌پور هنوز تصمیم جدی‌ای نگرفته و حتی این پست و استوری را به مزاح منتشر کرده، اما او با گذشت ساعاتی نه تنها این استوری را پاک نکرد، بلکه واکنش دوستانش به این اتفاق را هم منتشر کرده تا تقریبا قطعی بودن تصمیمش را به اطلاع برساند.

این فوروارد ۲ متر و ۶ سانتی‌متری از سال 2019 در لیگ برتر ایران مشغول بازی بود و قبل از آن سابقه بازی در لیگ کشورهایی همچون اسلواکی، مکزیک، کانادا و چند کشور دیگر را هم داشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.