آواتار ۴ و ۵ در راه است

«جیمز کامرون» تأیید کرد: فیلمبرداری Avatar 2 به پایان رسیده است

کارگردان برنده‌ی اسکار در مصاحبه با همکار قدیمی‌اش «آرنولد شوارزنگر» برای معرفی «اجلاس جهانی اتریش» پایان فیلمبرداری «آواتار ۲» را تأیید کرد.

شهروند آنلاین: «جیمز کامرون» می‌گوید فیلمبرداری صحنه‌های لایو-اکشن «آواتار ۲»  به صورت کامل به پایان رسیده و فیلمبردرای قسمت سوم نیز رو به اتمام است و با این روند آواتار ۴ و ۵ در راه است.

کارگردان «ترمیناتور ۲: روز داوری» (Terminator 2: Judgment Day) و نویسنده و کارگردان «دروغ‌های راست» (True Lies) و ستاره‌ی این فیلم‌ها نتوانستند در مقابل بحث پیرامون «آواتار ۲» مقاومت کنند.

کامرون می‌گوید فیلمبرداری این فیلم حدود چهار ماه و نیم به علت پاندمی به تأخیر افتاده است.

این تأخیر موجب شد اکران «آواتار ۲» به دسامبر سال ۲۰۲۲ موکول شود.

با این حال، کامرون تأکید می‌کند که این تغییر به معنای این نیست که یک سال بیشتر باید بر روی فیلم کار کند، چرا که در حال حاضر فیلمبرداری این پروژه را به پایان رسانده و به زودی کارش را بر روی اتمام «آواتار ۳» آغاز می‌کند.

کامرون که هنوز در نیوزلند به سر می‌برد به شوارزنگر می‌گوید: «ما در حال فیلمبرداری صحنه‌های باقی‌مانده لایو-اکشن هستیم. حدود ۱۰ درصد باقی‌ست.

«آواتار ۲» به صورت کامل فیلمبرداری شده و نود درصد «آواتار ۳» باقی مانده. بنابراین خوشحالیم که نیوزلند را ۹ سال قبل به عنوان محل فیلمبرداری انتخاب کردیم.»

کامرون پس از پایان «آواتار ۳» بلافاصله به سراغ قسمت چهارم و پنجم می‌رود، و سپس مراحل پس از تولید و جلوه‌های ویژه‌ی این پروژه‌ها را کامل می‌کند.

بنابراین به نظر می‌رسد که دنباله‌ها با تأخیر دیگری روبرو نخواهند شد. «آواتار ۲» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۲، «آواتار ۳» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، «آواتار ۴» ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ و سرانجام «آواتار ۵» ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.