موج پلمپ فدراسیون‌ها و اماکن ورزشی!

به‌نظر می‌رسد با تغییرات صورت گرفته در وزارت ورزش، شرکت توسعه اماکن ورزشی سیاست جدیدی را در پیش گرفته است

طی یک روز مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا و ساختمان فدراسیون ژیمناستیک از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پلمپ شد.

مجموعه چوگان و سواركاری شهدا (فرح‌آباد) در شرق تهران که در راستای ثبت جهانی «چوگان، بازی سوار بر اسب همراه با موسیقی و روایت‌گری» در یونسکو به‌منظور پاسداری و ترویج این رشته ورزشی ایرانیان در دهم خردادماه ١٣٩۴ به‌عنوان اثر ملی در فهرست آثار ملی غیرمنقول ایران ثبت شده، از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پلمپ شد.  اقدام شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آستانه پنجمین سالگرد ثبت جهانی چوگان به‌نام ایران اسلامی در یونسکو صورت گرفته است.

اقدام شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آستانه پنجمین سالگرد ثبت جهانی چوگان به‌نام ایران اسلامی در یونسکو صورت گرفته است

از سوی دیگر خبر رسید که ساختمان فدراسیون ژیمناستیک و همچنین سالن محل برگزاری تمرینات این رشته نیز در همان روز و بلافاصله چند ساعت از سوی این شرکت که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شود، پلمپ شده است.

علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این‌باره می‌گوید: «ساختمان فدراسیون ژیمناستیک پلمپ نشده، بلکه چون متاسفانه رئیس ندارد و انتخابات آن ظرف یک ماه آینده برگزار می‌شود، تا زمان مشخص شدن رئیس فدراسیون اجازه ورود به بهره‌بردار و همکارانش به لحاظ تخلفات قراردادی و اتمام قرارداد با بهره‌بردار داده نمی‌شود. بهره‌بردار در حال حاضر مشکل بیمه‌ای دارد که باید مرتفع شود. ساختمان فدراسیون ژیمناستیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب در حال حاضر باز است و ورزشکاران تیم ملی با هماهنگی نیروهای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مستقر در این مکان، مشکلی برای پیگیری تمرینات خود ندارند، اما سالن ژیمناستیک برادران شهید آذرپی به‌دلیل مشکلاتی که از نظر گرمایشی داشت در حال تعمیر است که از روز شنبه ۲۹ آبان آماده ارایه خدمات به ملی‌پوشان و سایر عموم مردم است.»

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌افزاید: «نه تنها ژیمناستیک بلکه ما تمام حوزه‌ها را رصد می‌کنیم، حتی در حوزه چوگان نیز بحث قراردادی داشتیم که با حضور رئیس فدراسیون مشکل برطرف شد. در حوزه دیزین و شمشک نیز ورود پیدا کردیم. ما هر حوزه‌ای که به مردم آسیب برساند طبق دستور وزیر ورزش و جوانان به‌سرعت ورود پیدا می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارایه دهیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.