بازهم قصه تکراری مجیدی و فغانی!

علیرضا فغانی واکنش تندی نسبت به اعتراض سرمربی استقلال بعد از بازی با نساجی داشت

سرمربی استقلال حتی در زمانی که بازیکن این تیم هم بود، دائما در زمین با علیرضا فغانی به مشکل برمی‌خورد و این بار از روی نیمکت با این داور تنش پیدا کرد.

بعد از اینکه استقلال فرصت صدرنشینی دوباره و جدا کردن خودش از سایر مدعیان را با توقف مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی از دست داد، فرهاد مجیدی در نشست خبری خود اعتقاد داشت که داور هم در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده؛ به ویژه در صحنه‌ای که توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرد و داور پنالتی نگرفت. اما علیرضا فغانی که بعد از مدت‌ها در لیگ ایران قضاوت می‌کرد، بعد از بازی ابتدا از کمبود امکانات گلایه کرد و سپس پاسخ تندی به سرمربی آبی‌ها داد.

علیرضا فغانی: اگر قرار باشد هر داوری به خاطر هر اشتباهی که مرتکب می‌شود، عذرخواهی کند که این اشتباه است و نباید این مسأله باب شود

ماجرای اختلاف بین فغانی و مجیدی از سال‌ها پیش وجود داشته و به همین دلیل برخی انتخاب فغانی برای قضاوت این دیدار را انتخاب درستی نمی‌دانستند.

این داور بین‌المللی و شناخته‌شده ایران درباره صحنه مشکوک این مسابقه می‌گوید: «اگر فیلم بازی و همچنین نظرات کارشناسان داوری را هم دیده باشید، متوجه خواهید شد که آن صحنه خطای هند نیست. حالا اینکه این دوست عزیزمان (اشاره به فرهاد مجیدی) به این شکل صحبت می‌کند باید بگویم که اگر قرار باشد هر داوری به خاطر هر اشتباهی که مرتکب می‌شود، عذرخواهی کند که این اشتباه است و نباید این مسأله باب شود. امیدوارم آقای مجیدی که سرمربی تیم معتبری است و سرمربی تیم امید ایران بوده، حداقل اطلاعات قوانین بازی را به‌روز بکنند و این‌طوری فرار روبه‌جلو نکنند تا فشار را از روی دوش خودش به تیم داوری منتقل کند. البته من از این‌ دست مسائل زیاد دیدم و عادت دارم و اصلا هم برای من مهم نیست که مجیدی چه گفته و قرار است چه فشاری روی من بیاید، ولی این صحنه هند نبود و کارشناسان هم تایید کردند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.