انگلیس و چالش تعصب نژادی در درمان کرونا

کیوسک: نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 21 نوامبر 2021

به گزارش تایمز، ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس در راستای بررسی مدیریت بریتانیا در همه‌گیری، در تردید و هراس از جان باختن هزاران بیمار اقلیت قومی بر اثر کووید در زمانی که باید زنده می‌مانند، دستور بررسی تعصب نژادی در دستگاه‌های پزشکی را داده است.

تایمز

به گزارش تایمز، ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس در راستای بررسی مدیریت بریتانیا در همه‌گیری، در تردید و هراس از جان باختن هزاران بیمار اقلیت قومی بر اثر کووید در زمانی که باید زنده می‌مانند، دستور بررسی تعصب نژادی در دستگاه‌های پزشکی را داده است. این مقاله می‌گوید تحقیقات نشان داده که اکسی‌مترها که سطح اکسیژن خون را کنترل می‌کنند، در افرادی که پوست تیره دارند، دقت کمتری داشته است. جاوید در ساندی تایمز نوشت: «یکی از اصول بنیادین NHS ما برابری است و این احتمال که یک سوگیری -حتی غیرعمدی- منجر به یک پیامد درمانی ضعیف‌تر شود، کاملا غیرقابل قبول است.»

تلگراف

تلگراف روز یکشنبه به پوشش «بحران مهاجران» ادامه می‌دهد. طبق گزارش‌ها، اعضای کنگره به نخست‌وزیر انگلیس هشدار داده‌اند که عبور مهاجران با قایق‌های کوچک از کانال مانش می‌تواند محافظه‌کاران را «ویران کند».

 

اکسپرس

علی‌رغم انتقاداتی که به جانسون  وارد می‌شود، ساندی اکسپرس می‌گوید که او همچنان از حمایت نمایندگان محافظه‌کار «وفادار» برخوردار است. این حزب فکر می‌کند او «برنده» است و آنها را به سمت انتخابات بعدی هدایت می‌کند. اگرچه این گزارش خاطرنشان کرده موضوع -عبور مردم از کانال مانش با قایق‌های کوچک- نیاز به رسیدگی دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.