خطرناک‌ترین زورگیران کرج دستگیر شدند

متهمان حتی لباس و کفش قربانیان را هم می‌گرفتند

دست و پای طعمه‌های خود را می‌بستند. تهدید می‌کردند. کتک می‌زدند و حتی تعرض هم می‌کردند. بعد از سرقت و تعرض حتی به لباس‌ها و کفش‌های قربانیان خود نیز رحم نمی‌کردند. زورگیران خشن چهارباغ کرج دقایق رعب‌آور و وحشتناکی را برای طعمه‌هایشان رقم می‌زدند. بعد از این سرقت‌های خطرناک با برداشتن لباس‌ها و کفش‌های شاکیان متواری می‌شدند. حالا این زورگیران خشن دستگیر شده‌اند. این در حالی است که با اعلام خبر بازداشت عناصر زورگیری خشن در این حوزه قضائی از دستور برای انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان این باند خبر داد.

شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اشاره به بازداشت عوامل زورگیری و سرقت خشن در حوزه قضائی چهارباغ گفت: «اخیرا شاهد چندین سرقت خشن، از مسافران در شهرستان بودیم. با صدور دستور قضائی، شناسایی سریع متهمان در دستور کار قرار گرفت. شاکیان این پرونده اعلام کردند که سرنشینان یک خودرو سواری پراید در مسیرهای حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوارکردن مسافر کردند. پس از طی مقداری از مسیر، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران می‌کردند. سپس با بستن دست و پای آنها و تعرض، در مکان‌های خلوت و بیابان رها می‌کردند.»

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی‌کردند، اضافه کرد: «پس از ارجاع پرونده، پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با تشکیل تیم ویژه نسبت به بررسی مسیرهای تردد متهمان اقدام کرد. با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیری شدند.»

او با بیان اینکه با دستور قضائی، چهره و اسامی متهمان از طریق رسانه‌ها انتشار می‌یابد، افزود: «چنانچه افرادی مورد سرقت توسط اعضای این باند قرار گرفته‌اند، به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.