زمان پخش پیکی‌ بلایندرز: زودتر از آن که فکرش را می‌کنید!

خبری غافلگیرکننده برای هواداران «پیکی‌ بلایندرز»

رسانه‌های غربی با تیتر «خبری غافلگیرکننده برای هواداران پیکی‌ بلایندر» به استقبال خبر پخش زودهنگام سری ششم این مجموعه رفتند. در این راستا؛ ورایتی و هالیوود ریپورتر با انتشار تیزری از فصل پایانی سریال «پیکی بلایندرز» و نقل‌قولی از کارگردان این سریال از پخش زودتر از انتظار آن خبر دادند.

ورایتی در این زمینه نوشت که آنتونی بایرن، کارگردان سریال «پیکی بلایندرز» در پیج شخصی خود در اینستاگرام تیزر فصل ششم سریال را به اشتراک گذاشته و نوشته: «زودتر از آن که فکرش را می‌کنید». در این تیزر ستاره اصلی سریال، کیلین مورفی در خیابان راه می‌رود، اما صحنه قطع شده و نوشته می‌شود: «اوایل ۲۰۲۲»!

به گفته هالیوود ریپورتر؛ «پیکی بلایندرز» که از سال ۲۰۱۳ پخش شده؛ بعد از اتمام فصل ششم با یک فیلم بلند سینمایی به پایان راه خواهد رسید. این خبر را استیون نایت، سازنده اصلی «پیکی بلایندرز» در جشنواره فیلم لندن اعلام کرد که فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» که در سال ۲۰۲۳ کلید خواهد خورد، پایان این سریال خواهد بود.

اما درباره فصل ششم «پیکی بلایندرز» که در جریان فیلمبرداری آن هلن مک‌کروری، بازیگر یکی از محبوب‌ترین نقش‌های سریال به دلیل سرطان درگذشت؛ کانرد خان بازیگر تازه‌وارد سریال گفته که «رویایی است که به حقیقت پیوسته است».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.