افشای لیست نجومی‌بگیران سینما!

آرش AP، مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد در سریال ۵۰میلیاردی

شهروندآنلاین: انتشار رقم دستمزد بازیگران سریال «پدر گواردیولا» در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. حواشی در این مورد زمانی شدت گرفت که یکی از خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر از دریافت دستمزدهای چند میلیارد تومانی توسط بازیگران سرشناس این سریال خبر داد. این در حالی است که بازیگرانی که نام‌شان در این خبر آمده، آخرین محصولاتی که بازی کرده‌اند یا بسیار کم‌فروش بوده یا اینکه تاکنون روی پرده نیامده است!

 

اما ماجرا زمانی آغاز شد که یکی از خبرنگاران موسیقی که در ماه‌های اخیر توییت‌ها و پست‌های جنجالی زیادی منتشر کرده؛ از دریافتی‌ پنج‌ونیم میلیارد تومانی و چهار میلیارد تومانی دو سلبریتی- بازیگر در یک سریال پلتفرمی خبر داد. سریالی به نام «پدر گواردیولا» که ظاهرا فیلمنامه‌اش را سعید نعمت‌الله نوشته و جواد نوروزبیگی نیز آن را تهیه می‌کند.

به گزارش «انصاف‌نیوز»؛ این خبرنگار در توییتر خود نوشت: «برای این سریال باید تیتر زد: نجومی‌بگیران! نام سریال: پدر گواردیولا. بازیگران: مهران مدیری، آرش و حمید فرخ‌نژاد». البته شنیده‌ها حکایت از حضور فاطمه معتمدآریا نیز در این سریال می‌کردند که معتمدآریا با انتشار متنی بازی در «پدر گواردیولا» را تکذیب کرد و نوشت که «انتشار این‌گونه اخبار جعلی، نشانه بی‌اخلاقی و بی‌خردی است.»

 

«اقتصاد 24» نیز نوشته که این خبرنگار از دستمزدهای 5/5 میلیارد تومانی، 2میلیارد تومانی و 4میلیارد تومانی این سه چهره سرشناس خبر داده و در ادامه نیز تاکید کرده که «عددها به تومان است»!

شنیده‌ها حاکی از این است که این سریال که پیش‌بینی می‌شود با هزینه بیش از 50میلیارد تومان ساخته شود، از همین ابتدا به دلیل پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیگران حاشیه‌ساز و جنجالی شده است. گفته می‌شود «پدر گواردیولا» را که فضایی اجتماعی دارد، سعید نعمت‌الله در اولین تجربه کار خود در شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین خواهد برد.

درباره بازیگران این سریال، سایت‌های سینمایی علاوه بر مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد، از حضور پانته‌آ بهرام، مهران غفوریان و امیر مهدی ژوله نیز در این سریال پربازیگر نوشته‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.