حمله اسیدی به مادر و کودک 12 ساله

مرد میانسال پس از درگیری با همسرش، روی صورت او و پسرش اسید پاشید

درگیری و قهر زناشویی، تراژدی یک اسیدپاشی تلخ را در جنوب تهران رقم زد. مرد میانسالی که به خانه برادرزنش رفت، با همسرش درگیر شد و در نهایت ظرف اسید را روی او و پسر 12 ساله‌اش خالی کرد. حالا مادر و پسر روی تخت بیمارستان هستند و متهم اسیدپاش نیز پس از دستگیری ابراز پشیمانی نکرد. او همسرش را مقصر همه این ماجراها دانست.

صبح دیروز بود که به ماموران کلانتری مسعودیه خبر یک اسیدپاشی رسید. بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و آنها برای بررسی این موضوع راهی محل حادثه شدند. ماموران کلانتری پس از حضور در محل حادثه که خانه‌ای در شهرک مسعودیه بود، در جریان یک حمله اسیدی قرار گرفتند. کارآگاهان پلیس با مادر 45 ساله و پسر 12 ساله‌اش مواجه شدند که از ناحیه صورت، دست و پا بر اثر اسیدپاشی از سوی پدر خانواده دچار سوختگی شده بودند.

این زن و پسربچه 12 ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. در تحقیقات مشخص شد مرد جوان پس از مراجعه به خانه برادرزنش در سالن پذیرایی به همسر و فرزندش اسید پاشیده است.

درگیری خانوادگی

این در حالی بود که شاهدان ماجرا اتفاقات رخ‌داده را برای پلیس روایت کردند. یکی از آنها به ماموران گفت: «در خانه بودیم که صدای فریادهای یک مرد و بعد صدای فریاد یک زن را شنیدیم. بلافاصله به کوچه آمدیم. زن جوان فریاد می‌زد سوختم. همزمان پسر 12 ساله‌اش هم داد می‌زد و می‌گفت سوختم. مرد میانسال روی صورت آنها اسید پاشیده بود. او در حالیکه خودش هم شوکه شده بود، پا به فرار گذاشت. از طرفی خانواده این زن نیز از ما خواستند که با اورژانس تماس بگیریم. بلافاصله موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع دادیم.»

با این اظهارات بررسی‌های بیشتر در این خصوص آغاز شد. در ادامه ماموران متوجه علت این اسیدپاشی شدند. تحقیقات تیم تجسس نشان داد که زن جوان با شوهرش درگیر شده و در نهایت شوهرش روی او و پسرشان اسید پاشیده است. ماجرا از این قرار بود که این زن در خانه‌شان در ورامین با شوهرش درگیر می‌شود. او پس از دعوا با شوهرش به خانه برادرش در شهرک مسعودیه می‌رود. این در حالی است که شوهر این زن صبح زود به خانه برادرزنش می‌رود و از همسرش می‌خواهد به خانه برگردد. وقتی با ممانعت همسرش مواجه می‌شود، درگیری بالا می‌گیرد. در نهایت این مرد ظرف اسید را روی همسرش می‌پاشد و فرار می‌کند.

دعوا به خاطر دختر

اما در این میان پسربچه 12 ساله نیز آسیب می‌بیند. در ادامه از بیمارستان خبر رسید که زن جوان از ناحیه صورت، دست و پا دچار سوختگی و پسربچه نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده‌اند. همچنین در تحقیق از خانواده قربانیان این اسیدپاشی مشخص شد علت درگیری این زن و شوهر دختر بزرگ‌شان بوده است. این دختر که به‌تازگی نامزد کرده است، شب پیش از حادثه با نامزدش بیرون بود. وقتی دیر به خانه می‌آید، پدرش با او درگیر می‌شود. مادر خانواده نیز به حمایت از دخترش با شوهرش دعوا می‌کند. پس از این درگیری، زن جوان همراه پسرش به خانه برادرش می‌رود. صبح روز حادثه شوهر خشمگین به خانه برادرزنش می‌رود که حادثه رخ می‌دهد.

پشیمان نیستم

در ادامه به دستور محمد زارع، بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم ارجاع شد. ماموران پلیس متوجه شدند که این مرد پس از حمله اسیدی به خانه‌شان برگشته است. برای همین به آنجا رفته و او را دستگیر کردند. این مرد پس از دستگیری ابراز پشیمانی نکرد و گفت که همسرش سال‌ها او را نادیده می‌گرفته و اصلا به حرف‌هایش گوش نمی‌داده است. این مرد به پلیس گفت که از سرپیچی‌های همسرش خسته شده و از روی عصبانیت دست به چنین اقدامی زده است.

در حال حاضر تحقیقات بیشتر روی این پرونده برای روشن شدن زوایای پنهان آن از سوی ماموران پلیس همچنان ادامه دارد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.