یک عضو شورای‌شهر تهران به کرونا مبتلا شد

رئیس شواری‌شهر از لغو جلسه روز سه‌شنبه این شورا خبر داد

ابتلای یکی از اعضای شورای شهر تهران به کرونا، جلسه فرداخی این شورا را لغوکرد. ظاهرا این عضو شورا که نامش هنوز به طور رسمی اعلام نشده، درحال حاضر در بیمارستان بستری است.

در روزهایی که بیماری کروناه دوباره قوت گرفته و به گفته مسئولان وزارت بهداشت، موج سوم بیماری با قدرت بیشتری آغاز شده، از خیابان بهشت هم خبر رسیده که یکی از اعضای شواری شهرتهران هم به کروناه مبتلا شده است.
محسن هاشمی رئیس شواری شهر این خبر را اعلام کرد. البته او به نام این فرد مبتلا که گفته می شود در حال حاضر در بیمارستان بستری شده، هیچ اشاره ای نکرد.
به گفته هاشمی به همین دلیل جلسه فردای شورای شهر تهران برگزار نمی‌شود:«با توجه به اینکه درحال حاضر یکی از اعضای شورای شهر تهران مبتلا به ویروس کرونا و بستری شده است به همین منظور برای جلوگیری از انتشار این ویروس تصمیم به لغو برگزاری جلسه شورای شهر تهران کرده‌ایم.»
آن طور که هاشمی می‌گوید در پی ابتلای یکی از اعضای شورای شهر تهران به کرونا، صبح امروز دوشنبه از سایر اعضا تست کرونا گرفته شده و به دلیل اینکه تا روز سه شنبه پاسخ قطعی تست مشخص نمی شود، تصمیم به لغو برگزاری جلسه روز سه شنبه شورا گرفته شد.
بیماری کروناه از همان روزهای نخست ورودش به ایران، بسیاری از چهره های شناخته شده سیاسی را درگیر کرد و حتی باعث جانباختگان تعدادی از نمایندگان ادوار مختلف مجلس شد. البته چهره های شناخته شده دیگری هم چون رئیس مجلس به این ویروس مبتلا شدند. سخنگوی هیات دولت، معاون درمان وزیر بهداشت، رئیس اورژانس کشور از دیگر افرادی بودند که در این چند مدت با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.