قتل ۵ نفر در درگیری خانوادگی شبانه شیراز

داماد خانواده با اسلحه کلاش پنج نفر از بستگان درجه‌یک همسرش را کشت

با تلاش ماموران پلیس فارس قاتلی که بامداد دوشنبه ۵ نفر را به قتل و دو نفر را گروگان گرفته بود به هلاکت رسید.قتل عام خانوادگی این بار در شیراز رخ داد. جنایتی که به خاطر تقسیم ارث و ماجرای پول رخ داد.

حوالی ساعت یک بامداد اولین روز آذرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک درگیری منجر به قتل پنج نفر حدودا ۳۵ الی ۶۰ ساله در خیابان «عدل» شیراز به ماموران پلیس اعلام و سریعا برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاش پنج نفر از بستگان درجه‌یک همسرش را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولان سریعا متواری شده است. تحقیقات نشان می‌داد این مرد، جان دو برادر زن، همسر برادر زن، دختر و پسر برادر زنش را گرفته است.
از همان لحظات اولیه، ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل اختفای قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند.
ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.
پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازی می‌کرد. ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را به‌صورت صحیح و سالم آزاد کنند و قاتل ۵۵ ساله را به‌هلاکت برسانند.
علت اصلی درگیری برابر بررسی‌های اولیه پلیس، اختلاف مالی بر سر ارث و میراث بوده است.

فرمانده انتظامی فارس با اعلام این خبر گفت: امنیت کنونی استان فارس به سادگی به دست نیامده که با حرکات سوء عده‌ای از مخلان نظم و امنیت خدشه‌دار شود؛ بنابراین به مردم اطمینان می‌دهیم با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.

توضیحات دادستان درباره قتل و گروگانگیری در شیراز

به دنبال انعکاس اخباری در خصوص وقوع یک فقره قتل و گروگانگیری در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، توضیحاتی ارائه داد.

سید مصطفی بحرینی دوشنبه اول آذر گفت: در ساعات پایانی شامگاه یکشنبه فردی با ورود به منزل خانواده همسر، 5 نفر از اعضای آن خانواده را به قتل رسانده و متواری می‌شود.

بحرینی اضافه کرد: پس از شنیده شدن صدای شلیک، همسایه‌ها موضوع را به پلیس گزارش دادند و تحقیقات آغاز شد و اجساد 5 عضو یک خانواده در منزلشان کشف شد.

دادستان شیراز خاطرنشان کرد:  قاتل 2 نفر از نزدیکان خود را به گروگان گرفت و هنگام ورود ماموران پلیس، به سمت آنان شلیک کرد.

بحرینی ادامه داد: این اقدام قاتل، با واکنش ماموران انتظامی همراه بود که منجر به هلاکت متهم و رهایی گروگان‌ها شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.