درگیری دروازه‌بان استقلال با پزشک تیم در فرودگاه!

سیدحسین حسینی شب گذشته در فرودگاه امام خمینی با یکی از اعضای کادر پزشکی تیم درگیری لفظی پیدا کرد

بعد از آنکه خبر مصدومیت سیدحسین حسینی از ناحیه دنده و حضور او با درد مقابل پاختاکور منتشر شد، دکتر ستوده پزشک استقلال اعلام کرد که دنده او شکستگی ندارد و همین موضوع زمینه ساز یک جر و بحث در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شد.

شکست استقلال مقابل پاختاکور خیلی از مسائل را در این تیم بهم ریخته است؛ اوضاع آبی ها بسیار آشفته تر از آن است که تصورش کنید. از مشکلات مدیریتی گرفته تا عدم انتخاب سرمربی و البته حواشی کوچک و بزرگی که هرروز بر تعدادش افزوده می‌شود.

آخرین این حواشی مربوط به درگیری لفظی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال با دکتر ستوده پزشک آبی ها در فرودگاه تهران است. دوشنبه شب بعد از حذف تلخ از لیگ قهرمانان آسیا استقلالی ها به تهران برگشتند تا به تعطیلات بروند. این در حالی بود که صبح روز گذشته خبر شکستگی دنده سیدحسین حسینی قبل از با پاختاکور در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود و گفته شد که این دروازه بان پراشتباه در بازی با نماینده ازبکستان با درد به میدان رفته است.

از این رو انتشار چنین خبری موجب ناراحتی کادرپزشکی شد. پزشکان استقلال معتقد بودند که اگر دنده این بازیکن شکسته بوده باشد که حتی توان راه رفتن هم نداشته و سپس دکتر کاوه ستوده پزشک آبی ها در مصاحبه ای شکستگی دنده را تکذیب کرد.

همین موضوع ناراحتی دروازه بان آبی ها را در پی داشت و باعث شد در فرودگاه تهران درگیری لفظی پیش بیاید. حسینی نزد کادر پزشکی استقلال رفت و با لحنی نه چندان خوب از ستوده پرسید که چرا شکستگی دنده اش را تکذیب کرده است؟ با وجود برخی دیگر از اعضای کادرپزشکی استقلال به ماجرا جر و بحث دو طرف کمی بالا گرفت و بعد از چند دقیقه این غائله ختم به خیر شد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد حواشی استقلال به اوج خود رسیده و باید دید مدیران باشگاه چه تدبیری برای خروج از بحران کنونی دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.