چینی‌ها الهه منصوریان را فراری دادند!

لژیونر ووشوی ایران به شکل عجیبی از مبارزه با دختر معجزه‌گر چین بازماند

الهه منصوریان ترجیح داده با وجود یک سال تلاش، به خاطر برنامه‌ریزی عجیب چینی‌ها قید کمربند قهرمانی را بزند و بار دیگر به عضویت تیم‌ملی ووشو دربیاید.

الهه منصوریان، لژیونر ووشوی ایران که چند سالی است در چین مبارزه می‌کند، قرار بود در مسابقه قبلی خود به مصاف لی‌مینگ‌روی برود، اما مسئولان مسابقات در اقدامی عجیب حریف او را تغییر دادند و این ووشوکار ایرانی مقابل فایتر دیگری قرار گرفت و توانست او را در همان دقیقه اول مسابقه ناک‌اوت کند.

چینی‌ها که به شدت نگران قهرمان سابق wlf بودند، به هر ترتیبی لی‌مینگ‌روی را تا فینال رساندند و همه کار کردند تا الهه منصوریان با او روبه‌رو نشود، اما حالا و در آستانه فینال اتفاق عجیبی رخ داده است. لی‌مینگ‌روی که به دختر معجزه‌گر در چین معروف است، عکسی از پایش در آتل منتشر کرد و پس از آن اعلام شد که مسابقه او با منصوریان برای چندمین‌بار دچار تاخیر می‌شود!

چینی‌ها که به خوبی می‌دانند الهه منصوریان امید اول تیم‌‌ملی ووشوی ایران است و باید در اردوی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی شرکت کند، تاریخ جدید و سوم مسابقه فینال را همزمان با مسابقات آسیایی اعلام کردند!

چینی‌ها که به خوبی می‌دانند الهه منصوریان امید اول تیم‌‌ملی ووشوی ایران است و باید در اردوی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی شرکت کند، تاریخ جدید و سوم مسابقه فینال را همزمان با مسابقات آسیایی اعلام کردند!

لژیونر ووشوی ایران که پیش از این سه بار خودش را برای این مبارزه آماده کرده بود تا به مصاف آخرین قهرمان wlf برود، در چهارمین تاریخ اعلامی سازمان wlf برای مسابقه فینال باید یکی از حساس‌ترین انتخاب‌های ورزشی‌اش را انجام می‌داد. منصوریان که یک سال است برای رسیدن به کمربند wlf تلاش کرده و حتی در چین زندگی می‌کند، در حالی می‌تواند اولین ایرانی صاحب کمربند این سازمان باشد که قید حضورش در مسابقات انتخابی و اردوی تیم‌ملی ایران را بزند.

الهه منصوریان که قطعا از هر لحاظ قوی‌تر و شایسته‌تر از لی‌مینگ‌روی است، در گفت‌وگو با مدیر برنامه‌هایش اعلام کرد که به خاطر حضور در اردوی تیم‌ملی ایران قید کمربند و قهرمانی wlf را می‌زند. این تصمیم بزرگ و سخت قهرمان ووشوی جهان آنقدر برای چینی‌ها و لی‌مینگ‌روی خوشحال‌کننده و جذاب بود که آخرین قهرمان wlf قید آتل را زد و با انتشار عکسی از الهه منصوریان، به تعریف از او پرداخت و در مورد مسابقه با قهرمان جهان گفت.

الهه منصوریان با توجه به این موضوع، برای حضور در مسابقات انتخابی و اردوی تیم‌ملی به زودی به تهران باز خواهد گشت تا چینی‌ها با فراری دادن او از کشورشان خوشحال باشند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.