نسخه جدید کرونا: هلیله سیاه، رازیانه و شکر سرخ!

گزارشی از تحصن مخالفان اجباری بودن واکسیناسیون مقابل دفتر ریاست‌جمهوری

از دور و نزدیک خودشان را به پاستور رسانده‌اند. بنرها، درختانی را که پارک را محاصره کرده‌اند، پوشانده‌اند؛ نه به واکسیناسیون اجباری. یکی از خوزستان آمده تا اعتراضش را به گوش رئیس‌جمهوری برساند، دیگری ته‌لهجه اصفهانی دارد، از شیراز و ایلام هم هستند. یکی فارغ‌التحصیل هوافضاست، دیگری بازنشسته آموزش‌وپرورش.

در میانشان هم روحانی به چشم می‌خورد هم دختربچه 12ساله‌ای که 3روزی است برای اعتراضش مدرسه نرفته و تحصن کرده. چمن‌های پارک با زیراندازهای رنگارنگ پوشانده‌ شده‌اند. چادرهای سفری هم در یک خط منظم، قطار شده‌اند برای سرپناه شدن به‌وقت شب هنگام.

از سرمای آذرماه به پتوهای مسافرتی پناه برده‌اند. شال،کلاه و کاپشن‌ها، سِپر خوبی نیستند برای سرمای این ساعت از شب. از دور به جمعی می‌مانند که برای یک دورهمی بزرگ گِردهم آمده‌اند. یکی آب‌انار تعارف می‌کند و دیگری لیوان‌ها را از آب هویج پُر می‌کند. غذای گرم هم هست. غذاهایی که در میانه آشپزخانه تهرانی‌ها طبخ می‌شوند برای سیر کردن تحصن‌کنندگان.

وجه مشترک‌شان ماسک‌هایی است که به صورت‌شان دیده نمی‌شوند. نه اعتقادی به واکسن‌های وارداتی دارند، نه واکسن با برند داخلی را قبول دارند. ادعایشان این است در دوساله همه‌گیری نه ماسکی زده‌اند و نه الکلی استفاده کرده‌اند؛ بیمار هم نشده‌اند. قبل از این هرازگاهی در اعتراض به واکسن تجمع کرده‌اند و در نهایت تصمیم به تحصن گرفته‌اند.

چطور در کمتر از یک سال واکسن‌ها به تولید رسیدند؟

«کرونا بزرگ نیست، رسانه بزرگی دارد.» بر این مسأله اتفاق‌نظر دارند. باورشان این است «کرونا» درمان دارد و اصرار بر واکسیناسیون، غیرمنطقی است. یکی که حرفی می‌زند بقیه تاییدش می‌کنند بر همه گفته‌ها اتفاق‌نظر دارند. نماینده اولی که شروع به گفتن از انگیزه تحصن‌شان می‌کند 12سال بیشتر ندارد؛ دختربچه‌ای ریزنقش و خوش سر و زبان. «مگر نگفتند منبع کرونا سوپ خفاش بود حالا همان چین به ما واکسن درست و حسابی می‌دهد؟!»

-خب چرا واکسن برکت نمی‌زنید؟

*خود خانم محرز گفتند 60درصد مواد اولیه واکسن از خارج می‌آید. این چه واکسن داخلی است؟! (مینو محرز در واکنش به تاخیر تولید واکسن برکت گفته بود؛برای تهیه یکی از ماده‌های واکسن، نیاز بود تا تحریم‌ها دور زده شود و تا مسیر دورزدن تحریم‌ها انجام شد، زمان برد و تولید واکسن به تأخیر افتاد. ایشان هیچ اشاره‌ای به درصد مواد اولیه وارداتی نداشته‌اند.)

واکسن کرونا هم مانند واکسن فلج اطفال و ….

*همان فلج اطفال را هم اشتباه زدیم. هرچند در فلج اطفال شماره ملی ما را نمی‌دادند به سازمان بهداشت جهانی.

«چرا باید واکسنی را بزنیم که هنوز تست حیوانی را پشت‌سر نگذاشته.» این را همان دختربچه 12ساله می‌پرسد. «برای ساخت واکسن نیاز به سال‌ها مطالعه و تحقیق است. حداقل باید 5سال مراحل علمی را پشت‌سر بگذارد تا به مرحله ساخت برسد. چطور در کمتر از یک سال واکسن‌ها به تولید رسیدند؟»

گوشی‌اش را جلوی چشمم می‌گیرد و نمودارهای مربوط به موج‌های کرونا را نشانم می‌دهد. «قبل از واکسیناسیون ما آمار 50کشته را داشتیم. حالا با واکسیناسیون سراسری پایین‌ترین کشته به 97 نفر در روز رسیده. پس آمار پایین کشته‌ها ربطی به واکسن ندارد.»

«چرا باید واکسنی را بزنیم که هنوز تست حیوانی را پشت‌سر نگذاشته.» این را همان دختربچه 12ساله می‌پرسد. «برای ساخت واکسن نیاز به سال‌ها مطالعه و تحقیق است. حداقل باید 5سال مراحل علمی را پشت‌سر بگذارد تا به مرحله ساخت برسد. چطور در کمتر از یک سال واکسن‌ها به تولید رسیدند؟»

در هند فایزر را روی شهروندان امتحان کردند و آن کشتار راه افتاد

«کرونا، ویروسی است که بزرگنمایی شده.» معتقدند کرونا، اپیدمی نیست، بنابراین واکسن زدن بی‌معناست. نماینده بعدی بازنشسته آموزش‌وپرورش است و از زدن واکسن هپاتیت پشیمان. «واکسن‌ها عوارض دارند. بعد از واکسن هپاتیت کبدم چرب شد.»

هِلی در دست دارد و می‌گوید هر چند دقیقه یک‌بار با آن دهانش را ضدعفونی می‌کند. سیستم ایمنی‌اش را هم با مواد طبیعی بالا برده و اعتقادی به ماسک و ضدعفونی کردن، ندارد.

کرونا، پاندمی است مگر وضعیت هند را فراموش کردید؟

* هند؟ در هند فایزر را روی شهروندان امتحان کردند و آن کشتار راه افتاد.

این اطلاعات را از کدام منابع به‌دست می‌آورید؟!

* منابع زیاد هستند. همان منابعی که سانسور می‌کنند و شما نمی‌توانید، ببینید.

پیشنهادش به من دنبال کردن #نه به واکسن اجباری است.«پیج دکتر منوچهر حقیقی، حامد رئیسی و مهدی خزایی را دنبال کنید.» او از دوهزار و 500 پزشکی می‌گوید که نامه دادند و به واکسن ایراد گرفتند. «چرا اصلا چیزی از این دوهزار و 500 پزشک پخش نشد؟!»

سومین شب را هم در همان چادرها و پیچیده در میان پتوها قرار است صبح کنند. «سه روز است اینجا هستیم چرا چیزی پخش نمی‌کنند؟ از چه چیزی می‌ترسند؟» تقاضایشان اجباری نبودن واکسن کروناست.

تقاضایی که تصمیم گرفته‌اند با تحصن کردن به نتیجه برسد. «10روز پیش با متخصصان‌مان صحبت کردند. قرار بود بعد از 10روز دیدار داشته باشند.» به گفته همین معترض، معاون رئیس‌جمهوری، وزیر بهداشت و … متخصصان طب سنتی و پزشکان مخالف دیدار داشته‌اند. «چرا دیگر خبری نشد. ما گفته بودیم، خبر ندهند تحصن می‌کنیم.»

«چرا نتایج تحقیقاتی واکسن داخلی را اعلام نمی‌کنند؟» به باور او کشورها مواد اولیه واکسن‌های تولیدی را از آمریکا و انگلیس تهیه می‌کنند. او از تئوری نظم جهانی می‌گوید. از اینکه طبیعت رو به نابودی و قرار است با حذف جمعیتی بازمانده‌ها راحت‌تر از منابع باقی‌مانده بهره ببرند. «برده‌داری جدید اینگونه است؛ روش حذف.»

شهروندان خسته معجزه‌ای می‌خواستند آن هم واکسن بود یعنی کشتار جهانی

برخی از تحصن‌کنندگان، بنرها را به لباس‌هایشان چسبانده‌اند تا نمود بیشتر بیابد. «کل جهان بر علیه واکسن قیام کرده‌اند.» این را یکی از میان جمعیت فریاد می‌زند. «پانصد هزارنفر در استرالیا به واکسن اعتراض داشتند و 40میلیون در روسیه تجمع کردند. در آمریکا هم 70هزار پزشک مدرک‌شان را آتش زدند تا واکسن نزنند.»

جوان است، ظاهرش با نسل جدید همخوانی دارد. اولین شبی است که به تحصن پیوسته. «چرا نتایج تحقیقاتی واکسن داخلی را اعلام نمی‌کنند؟» به باور او کشورها مواد اولیه واکسن‌های تولیدی را از آمریکا و انگلیس تهیه می‌کنند.  او از تئوری نظم جهانی می‌گوید. از اینکه طبیعت رو به نابودی و قرار است با حذف جمعیتی بازمانده‌ها راحت‌تر از منابع باقی‌مانده بهره ببرند. «برده‌داری جدید اینگونه است؛ روش حذف.»

برای استدلال گفته‌هایش، صحبت‌های بیل‌گیتس را به میان می‌کشد. همین تاجر بزرگ جهانی می‌گوید جمعیت جهان رو به افزایش است و باید کنترل شود. «داستان کرونا برای همین است.»  اشاره‌ای به ماسک روی صورتم می‌کند؛ همین ماسکی که می‌زنید عامل بیماری است.

کرونا را بیماری هولناکی نمی‌داند. «برنامه این بوده کرونا را بزرگ کنند. پروتکل‌های سخت بدهند. اقتصاد جهانی را فلج کنند و در نهایت همه خسته شوند. شهروند خسته به‌دنبال معجزه‌ای است آن هم واکسن بود یعنی کشتار جهانی.»   ‌

واکسن‌ها عوارض دارند این را پزشکان متخصص می‌گویند

ریشه همه مشکلات را در مجوز اضطراری واکسن‌ها می‌دانند. «این واکسن با بقیه واکسن‌ها فرق دارد. واکسن کرونا با مجوز اضطراری تولید شد.» واکسن‌ هراسی‌شان شاید ریشه در ترس‌شان از مرگ‌هایی باشد که شاهدش بودند. «مادرم برای تهیه جهیزیه من کلی به بازار رفت اما کرونا نگرفت همین که واکسن زد کرونا گرفت.» مادری که به گفته پزشکان 40درصد ریه‌هایش درگیر کرونا شده بودند.

«پسرعموی پدرم جوانی 30ساله است. بعد از واکسن سکته کرد و حالا یک طرف بدنش فلج است.» جوانی که برای اطمینان‌خاطر بیشتر آسترازنکا را برای واکسن زدن انتخاب کرد. آن یکی هنوز نتوانسته فوت 7نفر از اطرافیانش را قبول کند. «دو نفرشان جوان بودند و بعد از زدن واکسن هر 7نفر فوت کردند.»

نمی‌توان با صراحت و قاطعیت گفت واکسن، دلیل مرگ آنها بوده.

*دلیلش را متخصصان ثابت کنند. ثابت کنند این فوت‌ها به‌دلیل واکسن نبوده.»

کمی آن‌طرف‌تر جمعیتی به این حرف‌ها گوش می‌دادند. وقتی صحبت به فوت نزدیکان رسید یکی از آن میان فریاد زد؛ شوهرخاله‌ام را با این آمپول کشتند.

شاید این افراد بیماری زمینه‌ای داشتند؟

*اگر بیماری زمینه‌ای هم داشتند شاید 30سال دیگر هم عمر می‌کردند. چرا واکسن زدند و مردند!

معتقدند اجباری بودن را از واکسن‌ها باید بردارند. «حداقل اعلام کنند این دسته از بیماران واکسن نزنند. عده‌ای باید معاف شوند از واکسن زدن، چرا می‌گویند اجبار.» از متخصصانی می‌گویند که بر عوارض واکسن‌ها تاکید دارند. «این را مردم عادی نمی‌گویند، خیلی از پزشکان متخصص این حرف را می‌زنند.»

از کجا مطمئن‌ هستید این پزشکان درست می‌گویند؟

*از کجا معلوم پزشکانی که بر واکسن زدن تاکید دارند، درست می‌گویند؟!

پیشنهادشان مناظره پزشکان موافق و مخالف واکسیناسیون است.

معتقدند اجباری بودن را از واکسن‌ها باید بردارند. «حداقل اعلام کنند این دسته از بیماران واکسن نزنند. عده‌ای باید معاف شوند از واکسن زدن، چرا می‌گویند اجبار.» از متخصصانی می‌گویند که بر عوارض واکسن‌ها تاکید دارند. «این را مردم عادی نمی‌گویند، خیلی از پزشکان متخصص این حرف را می‌زنند.»

کرونا‌هراسی ذیل ماجرای مهندسی آمار اتفاق افتاد

یکی از سوالات‌شان این است؛ وقتی بیماری درمان دارد چرا واکسن اجباری؟! معتقدند تعریف پاندمی را تغییر داده‌اند. «در همین گوگل سرچ کنید پاندمی بر مبنای تعداد مرگ‌ها بوده نه تعداد مبتلاها.»

از مهندسی آمارها هم می‌گویند؛ آمارهایی که به گفته آنها قرار است مبنای کروناهراسی باشند. «واکسن‌های هر جایی داخلی و خارجی هم برای همین بود. همه اینها در ذیل ماجرای مهندسی آمار اتفاق افتاد.»

باوری به موج‌های کرونا ندارند. «هرگاه دل‌شان می‌خواهد پیک راه می‌اندازند و آمارها را بالاوپایین می‌کنند.» به اعتقاد تحصن‌کنندگان همه اینها برای اغوای مردم و ترویج واکسیناسیون است. «خود مسئولان اعلام کردند مرگ‌ومیرها دو یا سه برابر آمار اعلامی است.» این را سند قرار داده‌اند برای اینکه دیگر به آمارهای اعلامی اعتمادی نداشته باشند.

به شناخته نبودن ویروس کووید 19 هم استناد می‌کنند. «هر بار مشخصه‌ای را نشانه کرونا اعلام می‌کنند. چرا بیماری که هنوز مشخص نیست چیست، واکسن اجباری تجویز می‌کنند؟»

تحصن و اعتراض داشتن به اجباری بودن واکسن را مختص ایران نمی‌دانند و از قیام مردم اروپا و آمریکا می‌گویند که تحصن‌هایشان از طرف رسانه‌ها پوشش داده نشده است. «کاری که صداوسیمای ما می‌کند.»

مگر نه‌اینکه با واکسن فلج اطفال این بیماری ریشه‌کن شد؟

*خود واکسن فلج اطفال دلیل فلج شدن کودکان بود. واکسن نتوانست این بیماری را ریشه‌کن کند.

برای گفته‌هایشان به کتاب صنعت ویروس‌بازی استناد می‌کنند.

*70کتاب هم در اروپا و آمریکا نوشته شده که اینجا اجازه چاپ ندارند.

تحصن‌کنندگان هم از پروتکل‌ها تبعیت می‌کنند، البته از پروتکل‌های خودشان. «ما همه اینها را به پروتکل‌های درمانی‌مان اضافه کردیم.» پیجش 80هزارتایی است و مشاوره در آن رایگان است. «هر دارو را 15هزار تومان می‌فروشیم.» دارویی که قیمت تمام‌شده‌اش 12هزار تومان است. «یک داروی 15هزار تومانی سه ماه استفاده و در سال می‌شود 60هزار تومان، سودی ندارد.»

10هزار نفر با همین ترکیب‌ها درمان شدند. یک فوتی نداشتیم

در میان جمعیت تحصن‌کنندگان یک نفر از داروهای گیاهی می‌گوید. دمنوش‌ها و داروهایی که در درمان کرونا نتیجه‌بخش بودند؛ از هلیله سیاه، رازیانه و شکر سرخ و … «ماجرا به یک‌سال‌ونیم قبل برمی‌گردد.» یکی، دوماه بعد از همه‌گیری کرونا که گروهی از درمان این بیماری گفتند. «روازاده روش خودش را برای درمان داشت. خیراندیش مبنای درمانش نمک بود. رضازاده در اصفهان هم گفت کرونا درمان می‌شود.»

تحصن‌کنندگان هم از پروتکل‌ها تبعیت می‌کنند، البته از پروتکل‌های خودشان. «ما همه اینها را به پروتکل‌های درمانی‌مان اضافه کردیم.» پیجش 80هزازتایی است و مشاوره در آن رایگان است. «هر دارو را 15هزار تومان می‌فروشیم.» دارویی که قیمت تمام‌شده‌اش 12هزار تومان است. «یک داروی 15هزار تومانی سه ماه استفاده و در سال می‌شود 60هزار تومان، سودی ندارد.»

ترکیب دمنوش‌ها را هم در پیجش به اشتراک گذاشته. «10هزار نفر با همین ترکیب‌ها درمان شدند. یک فوتی نداشتیم.»

با چه ضمانتی شما درمان این تعداد را به عهده‌گرفتید؟ مستقیما تحت درمان شما بودند؟

* طرف، بیمار شده بود گفتیم در کنار درمان این دمنوش‌ها را هم استفاده کن.

-آن وقت درمان را می‌گذارید پای دمنوش‌ها؟!

*خیلی‌ها داروهای پزشکی را استفاده کردند، دمنوش نخوردند فوت کردند.

با جدیت از «رمدسیویر» می‌گوید دارویی که به گفته او روی 3هزار نفر تست بالینی داشته و 1500فوتی داده اما در پروتکل‌ها جا گرفته، اما به باور او «آلرگارد» در شمال روی 291 نفر تست شده بدون فوتی. «چرا این دارو در پروتکل‌ها قرار نگرفته. دارند کشته‌سازی می‌کنند.» ( آمارهای مربوط به فوتی‌های رمدسیویر هم در جستجوها بی‌نتیجه ماندند و موردی بر صحت آنها یافت نشد.)

همه دنیا در یک دروغ بزرگ است

کرونا؛ پاندمی که جهان را زیر سلطه برد. اگرچه تحصن‌کنندگان مخالف با اجباری بودن واکسن، کرونا را پاندمی نمی‌دانند. «در پاندمی اگر درمان وجود نداشته باشد باید گله‌ای واکسینه صورت بگیرد.»

کرونا این همه کشته گرفته به نظرتان این ویروس، پاندمی نیست؟

* وقتی 130هزار نفر با پروتکل‌ها کشته می‌شوند پس پاندمی نیست.

کرونا مختص یک مساحت مشخص نیست و همه جهان با آن درگیر است.

*همه دنیا در یک دروغ بزرگ است. تانزانیا با 60 میلیون جمعیت 727 کشته داده.

استناد می‌کند برای آمارش به داده‌های سایت worldometer

*این یک کشته‌سازی جهانی است. ویروس می‌سازند و بعد واکسن می‌فروشند. دارند بیزینس می‌کنند.

تحصن‌کنندگان در گفتن از دلیل اعتراض‌شان به اجباری بودن واکسن به آمارها، اخبار و مطالبی اشاره داشتند که بعد از جستجوهای مختلف نمی‌توان بر صحت آنها صحه گذاشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.