طرفداران «مسیح و آرش» زیر دست و پای جمعیت!

آن شب در پردیس کورش چه گذشت؟

بسیاری عقیده دارند ماجراهای پردیس کورش در راستای تبلیغات بیشتر فیلم و البته سابقه کارگردان فیلم به عنوان یک فعال مجازی است. مدیر پردیس کورش البته پای رقابت‌های حاشیه‌ای خوانندگان را نیز به این ماجرا باز می‌کند.

زخمی‌شدن شماری از هواداران «مسیح و آرش» خوانندگان پرطرفدار پاپ در پردیس سینمایی کورش در روزهای اخیر خبرساز شده است. به خصوص که به‌رغم ازدحام و جنجال‌هایی که به خاطر حضور این خوانندگان در مراسم اکران خصوصی فیلم «حکم تجدیدنظر» در این پردیس به وجود آمده، خود فیلم در اکران عمومی، اما، مورد توجه تماشاگران قرار نگرفته و در حدود 200میلیون تومان فروخته است. موضوعی که برخی از رسانه‌ها آن را «تصویری روشن از وضعیت سینمای امروز ایران» خوانده‌اند که در آن حواشی گوناگون متن را زیر سایه قرار داده‌اند.

داستان شلوغی

در مراسمی که برای نمایش ویژه فیلم «حکم تجدیدنظر» با حضور جمع پرشماری از طرفداران «آرش و مسیح» برگزار شده بود، ظاهرا در بخشی از مراسم کنترل جمعیت از دست برگزارکنندگان خارج شده و مردم زیر دست و پا مانده‌اند که به گفته شماری از سایت‌های سینمایی از جمله کافه‌سینما کار چند نفر به بیمارستان کشیده شده است. ماجرایی که در رسانه‌ها روایت‌های مختلفی از آن منتشر شده و هر کسی با هر دیدگاهی از ظن خود آن را تعریف کرده که البته فعلا موثق‌ترین روایت، حکایت از «رقابت دو گروه موسیقی در مراسم اکران یک فیلم» می‌کند که از زبان مدیر پردیس کورش در شبکه‌ خبر مطرح شده است.

روایت آقای مدیر

مدیر پردیس سینمایی کورش درباره حاشیه‌های مراسم ویژه اکران فیلم «حکم تجدیدنظر» عقیده دارد که «جنگ بین دو گروه موسیقی دامن پردیس کورش را گرفته است.»

علی سرتیپی درباره ازدحامی که به بهانه حضور خوانندگان یک گروه موسیقی در اکران ویژه فیلم «حکم تجدیدنظر» در سینما کورش ایجاد شده و حواشی و جنجال‌های زیادی در فضای مجازی ساخته؛ به ایسنا می‌گوید: «آن شب مراسمی داشتیم که چند لحظه‌ای جمعی از هواداران آن خوانندگان هجوم آوردند، ولی اینکه چند نفر کارشان به بیمارستان کشیده، اصلا صحت ندارد. در واقع در آن ماجرا فقط یک نفر به شکل سطحی آسیب دید و جز این مشکل خاص دیگری به وجود نیامده است.»

سرتیپی با یادآوری اینکه «هفته گذشته نیز یک قسمت از سریال شبکه نمایش خانگی «جزیره» با حضور یک گروه موسیقی دیگر که از عوامل سریال هم بودند (امیر مقاره- خواننده ماکان‌بند) در همین پردیس کورش بدون مشکل و با حضور جمع زیادی از هواداران پخش شد» ادامه می‌دهد که «به نظر می‌رسد آنچه در شب اکران فیلم «حکم تجدیدنظر» پیش آمد و ویدیوی آن نیز پخش شده، در راستای تبلیغات بیشتر فیلم است تا مخاطب جذب کنند. به‌ویژه آنکه کارگردان این فیلم خود یکی از فعالان فضای مجازی بوده و این امر نمی‌تواند در این قضیه بی‌تاثیر باشد.»

سرتیپی پای رقابت‌های حاشیه‌ای خوانندگان را نیز به این ماجرا باز می‌کند و می‌گوید: «همچنین به نظر می‌رسد این ماجرا به اینکه خوانندگان نشان دهند کدام‌یک طرفدار بیشتری دارند، بی‌ارتباط نبوده و در واقع کلیت ماجرا بیشتر حاشیه‌سازی در فضای مجازی به نظر می‌رسد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.