پلنگ زخمی در رویای المپیک!

رضا یزدانی در 36 سالگی همچنان سودای پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک را در سر دارد

قهرمان دو دوره کشتی آزاد جهان با وجود سرمربیگری در تیم استقلال، می خواهد بازهم شانس خود را روی تشک بیازماید.

رضا یزدانی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان کشتی با بدشانسی نتوانسته به حق خود در کشتی برسد، با وجود کسب دو مدال طلای جهان هیچ مدالی از المپیک در کارنامه خود ندارد. او در المپیک 2012 تا نیمه‌نهایی پیش رفت، اما یک مصدومیت شدید سراغش آمد تا مجبور شود با ویلچر تشک را ترک کند و دست خالی به تهران بازگردد. در المپیک 2016 ریو اما جدا از مصدومیت، بدشانسی و ناداوری هم باعث ناکامی رضا یزدانی شد تا او برای رسیدن به رویای خود بازهم در انتظار بنشیند.

عقب افتادن یک ساله المپیک 2020 توکیو هم نتوانسته رضا یزدانی را در راه رسیدن به رویای خود متوقف کند. پلنگ جویبار که این روزها به عنوان سرمربی تیم کشتی استقلال، برای حضور در لیگ برتر آماده می شود، در اقدامی جالب قرارداد خود را به عنوان کشتی گیر هم ثبت کرد تا نشان دهد همچنان سودای حضور روی تشک را در سر دارد.

حتی وقتی بعد از اعلام سرمربیگری یزدانی در استقلال بحث خداحافظی او از دنیای قهرمانی مطرح شد، او خیلی زود به این مساله واکنش نشان داد و گفت می‌خواهد تلاش خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو انجام دهد.

رضا یزدانی که به تازگی تولد 36 سالگی خود را جشن گرفته، به سمت مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو، می‌خواهد در لیگ کشتی به عنوان کشتی‌گیر-مربی فعالیت کند. باید دید با وجود چند رقیب آماده در وزن 97 کیلوگرم یزدانی در لیگ روی تشک می رود و استارتی برای رفتن به المپیک از همین حالا خواهد زد یا خیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.