5 کشته در تصادف خونین جاده میناب سیریک

قربانیان اتباع غیرمجاز بودند

تصادف مرگبار در جاده میناب به کشته‌شدن پنج تبعه غیرمجاز منجر شد. در این حادثه چهار نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

عصر روز پنجم آذرماه در جاده میناب سیریک تصادفی میان یک خودرو وانت و یک سواری پژو رخ داد. بر اثر این سانحه پنج نفر از سرنشینان وانت که اتباع غیرمجاز بودند، کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند. حال چهار نفر از آنان وخیم‌تر است و بقیه به صورت سطحی مداوا شدند.

سرهنگ مهدی نیکبخت، رئیس پلیس راه استان هرمزگان درباره جزئیات این حادثه گفت: «این حادثه در مسیر میناب سیریک رخ داد. به دلیل شدت ضربات دستکم پنج نفر از سرنشینان که اتباع غیرمجاز بیگانه بودند، جان خود را از دست دادند. بعد از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای پلیس و عوامل امدادی به  منطقه اعزام شدند و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.»

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه علت سانحه توسط کارشناسان تصادفات انحراف به چپ سواری پژو است، گفت: «قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز از معضلات در راه‌های ارتباطی هرمزگان محسوب می‌شود که همواره هزینه و تلفات جانی زیادی را به این استان تحمیل می‌کند. استان هرمزگان به دلیل نزدیکی با دو کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوءاستفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می‌گیرد. انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابه‌جایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.