پرسپولیسی‌ها در گرمای 37 درجه پتو انداختند!

سیستم خنک کننده ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه باعث شد تا بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در گرمای 37 درجه پتو دور خود بپیچند!

تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت‌ ورزشگاه‌های جدید قطر به قدری پیشرفته است که هر مخاطبی را به وجد می‌آورد. یکی از این تکنولوژی‌ها سیستم خنک کننده ورزشگاه‌ها است که دیشب صحنه های عجیبی را در بازی پرسپولیس و السد قطر پدید آورد.

در حالی که دیدار دو تیم پرسپولیس و السد در حال برگزاری بود، تصاویری از بازیکنان ذخیره پرسپولیس که روی سکوهای ورزشگاه اجوکیشن سیتی قرار داشتند و هر کدام از آن ها پتویی به خود پیچیده بودند منتشر شد. اتفاقی که با توجه به آب و هوای کشور قطر بسیار عجیب به نظر می رسید.

رونامه الرایه قطر هم امروز گزارشی در این باره نوشته که با توجه به این که ورزشگاه اجوکیشن سیتی یکی از ورزشگاه های مخصوص جام جهانی است و این روزها برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفته، هنوز بازیکنان تیم های مختلف به شرایط آن عادت نکرده اند چرا که خنک کننده های روی سکوها به کار افتاده و همین تفاوت دمای بیرون و درون ورزشگاه باعث می شود تا برخی بازیکنان مجبور به استفاده از پتوهای مسافرتی شوند.

تصویر منتشر شده در این رسانه نشان می دهد در آن لحظات دمای ورزشگاه بنیاد 22.2 درجه سانتی گراد بودو این در حالی است که دمای بیرون از ورزشگاه به 37 درجه سانتی گراد می رسید اما نیمکت نشینان پرسپولیس احساس سرما کردند و به همین خاطر خود را پتوپیچ کردند تا از سرما در امان بمانند.

قطری‌ها در حالی چنین امکانات پیشرفته‌ای را در ورزشگاه‌های خود برای میزبانی جام جهانی 2022 به کار گرفته‌اند که در ایران همچنان ورزشگاهی با این شرایط دیده نمی‌شود. شاید بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران امکاناتی نظیر تجهیز به جکوزی در رختکن‌ها داشته باشند، اما کارهایی که قطری‌ها انجام دادند بعید است هرگز در ایران اجرایی باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.