کمیسیون ورزشکاران، کمیسیون پرحاشیه ورزش ایران!

در روز غیبت ستاره‌های کشتی، گنج‌زاده، رئیس و خدمتی، نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران شدند

از بیانیه تند فدراسیون کشتی تا تحریم نشست کمیسیون توسط حسن یزدانی و محمدرضا گرایی و البته جدال لفظی ساعی و سلیمی؛ همه‌وهمه باعث شده کمیسیون ورزشکاران را کمیسیون پرحاشیه بنامیم.

نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک روز یکشنبه با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و 17 تن از ورزشکاران عضو این کمیسیون برگزار شد. سجاد گنج‌زاده، ذبیح‌الله پورشیب، احسان حدادی، بهداد سلیمی، امین بوداغی، شهربانو‌ منصوریان، مجتبی عابدینی، هادی ساعی، زهرا نعمتی، فرزانه فصیحی، حمیده عباسعلی، مصطفی نودهی، نجمه خدمتی، حسین ساوه شمشکی، محمد بیداریان، محمد باقری معتمد و ثریا آقایی 17 عضو حاضر در این نشست بودند و حسن یزدانی و محمدرضا گرایی هم به‌دلیل اعتراض فدراسیون کشتی به نبودن هیچ‌یک از قهرمانان این رشته در میان نفرات انتصابی بوده؛ در حالی که گفته می‌شود صالحی امیری به رئیس فدراسیون کشتی وعده داده بود حمید سوریان در کمیسیون عضو شود، ندا شهسواری هم دیگر غایب جلسه بود.

از بیانیه تند فدراسیون کشتی تا تحریم نشست کمیسیون توسط حسن یزدانی و محمدرضا گرایی و البته جدال لفظی ساعی و سلیمی؛ همه‌وهمه باعث شده کمیسیون ورزشکاران را کمیسیون پرحاشیه بنامیم

در جریان این نشست تنش‌هایی بین ورزشکاران وجود داشت. بهداد سلیمی در بخشی از صحبت‌های خود نسبت به هادی ساعی و کمیسیون دوره قبلی انتقاد کرد. در ادامه هم ساعی در پاسخ به او گفت: «ما در کمیسیون قبلی چهار جلسه برگزار کردیم که شما در یک جلسه شرکت کردید. اگر بیشتر حضور پیدا می‌کردید، این اتفاقات نمی‌افتاد.»

و البته در ادامه هم احسان حدادی به شکل کنایه‌آمیزی به بهداد سلیمی حضورش در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک را تبریک گفت؛ در حالی‌که این موضوع هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

بعد از بحث‌وبررسی‌های صورت‌گرفته، رأی‌گیری برای انتخاب رئیس و نایب رئیس کمیسیون صورت گرفت. در بخش ریاست، سجاد گنج‌زاده و در بخش نایب رئیسی، شهربانو منصوریان و نجمه خدمتی کاندیدا شدند.

در نهایت سجاد گنج‌زاده با 11 رأی در برابر احسان حدادی با 5 رأی پیروز شد و ریاست کمیسیون را در دست گرفت. همچنین نجمه خدمتی با 12 رأی در برابر شهربانو منصوریان با 4 رأی پیروز شد و نایب رئیسی کمیسیون را در اختیار گرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.