۲ مصدوم و ۱۲ نجات‌یافته در آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه

در این حادثه آتش‌نشانان هفت مرد و پنج زن را نجات دادند

دوازده زن و مرد که میان آتش و دود یک ساختمان در خیابان میرداماد گرفتار شده بودند، از سوی آتش‌نشانان پایتخت نجات یافتند.

سیدجلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی شدید در ساختمانی مسکونی در خیابان میرداماد درباره جزئیات این حادثه گفت: «ساعت 4:56 بامداد روز یکشنبه هفتم آذر، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی در خیابان میرداماد، خیابان آناهیتای‌شرقی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد. به‌سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: «محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج‌ طبقه مسکونی بود. در هر طبقه یک واحد بیش از 200 متر وجود داشت. در طبقه چهارم آتش‌سوزی رخ داده و در بخش زیادی از خانه شعله‌ور شده بود.»

ملکی با اشاره به محبوس‌شدن تعدادی از ساکنان در ساختمان گفت: «آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با تجهیزات انفرادی و حفاظتی کامل وارد ساختمان شدند. گروهی از آتش‌نشانان مشغول خاموش‌کردن آتش شدند. گروهی دیگر نیز مشغول نجات برای دسترسی به افراد محبوس شدند. هنگام عملیات، یک مرد و زن میانسال که در ه

مان طبقه چهارم گرفتار شده بودند، به‌سرعت توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند. زن میانسال دچار دودگرفتگی و مصدومیت و مرد نیز دچار سوختگی شده بود. این افراد بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شدند. دو نفر دیگر در همان واحد حضور داشتند که وضعیت آنها بهتر بود. این افراد نیز توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.»

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به دودگرفتگی کل ساختمان مخصوصا انتشار دود غلیظ در طبقه پنجم گفت: «درنهایت آتش‌نشانان 12 نفر شامل هفت مرد و پنج زن را در این حادثه نجات دادند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.