فاجعه واژگونی قایق مهاجران در کانال مانش:‌ مادر برای من دعا کن!

کیوسک: نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 28 نوامبر 2021

تایمز اخبار کووید، با تمرکز بر نگرانی‌های کریسمس را با شهادت تکان‌دهنده یک بازمانده از فاجعه واژگونی قایق روز چهارشنبه گذشته ترکیب کرده است. یک جوان 21 ساله با ارسال پیام صوتی به مادرش از او خواست که «برای من دعا کن».

تایمز

تایمز اخبار کووید، با تمرکز بر نگرانی‌های کریسمس را با شهادت تکان‌دهنده یک بازمانده از فاجعه واژگونی قایق روز چهارشنبه گذشته ترکیب کرده است. این جوان 21 ساله با ارسال پیام صوتی به مادرش از او خواست که «برای من دعا کن».

آبزرور

این روزنامه انگلیسی اخبار کووید را در نیمه پایین صفحه اول خود فشرده کرده تا بتواند به درستی تصویر مادر و سه کودک کُرد را که همگی در حادثه کانال انگلیسی غرق شده‌اند، به نمایش بگذارد. تصویر و داستان در پس‌زمینه سیاه و تیره تنظیم شده است.

دیلی‌میل

دیلی‌میل روز یکشنبه به آخرین تحولات کووید با زاویه‌ای متفاوت پرداخته است. در حالی که به نظر می‌رسد تعطیلات زمستانی با سویه جدید کرونا با برگشت به ماسک‌زدن همراه است، دیلی‌میل در مطلبی با تیتر «چیزی می‌خواهد  کریسمس را ممنوع کند»، گفته ایمیل‌هایی را دیده که نشان می‌دهد کارمندان دولت استفاده از کلمه «کریسمس» را در یک برنامه تبلیغاتی برنامه‌ریزی‌شده با هدف تشویق دانش‌آموزان به انجام آزمایش کوویدممنوع کرده است؛ این ممنوعیت با جلوگیری از اذیت‌شدن اقلیت‌ها عنوان شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.