درگیری خونین تکاوران پلیس سیستان‌وبلوچستان با قاچاقچیان مسلح

دو مامور ناجا مجروح شدند

درگیری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های خاش و ایرانشهر با اعضای باند مسلح قاچاق مواد به مجروح شدن دو مامور پلیس منجر شد.

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان‌یافته قاچاق موادمخدر که قصد انتقال 2 محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان‌های ایرانشهر و خاش به مرکز کشور را داشتند شناسایی کردند.

در یک عملیات روز یکشنبه، مأموران انتظامی شهرستان خاش یک تیم از این باند مسلح را که به‌وسیله یک وانت تویوتا و یک خودروی پژو 405 حوالی روستای شیرآباد خاش در حال انتقال محموله موادمخدر بودند، شناسایی کردند. در این عملیات یک‌ساعته قاچاقچیان با رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه فراری شدند.

در این عملیات یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر و خودروهای حامل مواد نیز توقیف شد. در ادامه این عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر نیز با یک تیم دیگر از این باند مسلح، درگیر شدند.

این باند به‌وسیله دو خودروی وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر در حال انتقال محموله مواد افیونی بودند. در این عملیات سوداگران مرگ به سمت نخلستان‌های اطراف فرار کردند و هر دو خودروی حامل موادمخدر آنها توقیف شد.

سردار طاهری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان با اعلام این خبر گفت: «در نتیجه این دو عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و چهار خودروی حامل مقادیر زیادی موادمخدر نیز توقیف شد. همچنین مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد. در درگیری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با قاچاقچیان مسلح دو مأمور پلیس این شهرستان مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.»

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری اشرار مسلح فراری ادامه داد: «اطلاعات تکمیلی در این خصوص و همچنین میزان مواد کشف‌شده اعلام خواهد شد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.