محاکمه شکارچی خطرناک؛ زنی که به دختران یاد می‌داد مورد آزار جنسی قرار بگیرند!

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه های جهان سهشنبه 30 نوامبر 2021

دیلی تلگراف بر واکنش آمریکا به ا میکرون Omicron تمرکز دارد .بایدن عنوان کرده این سویه وحشتناک نیست و اگر مردم واکسینه شوند و ماسک بزنند نیازی به قرنطینه بیشتر نخواهد بود.

نیویورک تایمز

دستور پنتاگون برای انجام تحقیقات جدید درباره حمله هوایی دو سال پیش آمریکا در سوریه؛ نیویورک تایمز در گزارش اصلی خود از بررسی دوباره حمله هوایی نیروی نظامی آمریکا در سوریه مربوط به سال 2019 خبر داده است. این حمله تلفات سنگین غیرنظامی بر جای گذاشته بود. وزیر دفاع آمریکا دستور تحقیقات گسترده و سطح بالایی درباره حمله هوایی سال 2019 به سوریه را صادر کرده است که به گفته وزارت دفاع آمریکا ده‌ها زن و کودک در آن کشته شدند.

دیلی میل

دیلی میل بر محاکمه گیسلین ماکس‌ول، متهم بریتانیایی در آمریکا تمرکز دارد. این گزارش می گوید چگونه دادستان‌ها در این دادگاه غیرعلنی گفتند که خانم ماکس‌ول یک «شکارچی خطرناک» است، که به دختران یاد می‌داد تا توسط جفری اپستین که یک بیمار پدوفیل بود، مورد آزار جنسی قرار گیرند.

گاردین

به گزارش گاردین، انگلیس قصد دارد روزانه نیم میلیون تزریق واکسن کووید را انجام دهد تا از Omicron سویه جدید کرونا ویروس،پیشی بگیرند. یک منبع ارشد دولتی به روزنامه می گوید که با شتاب قابل توجهی شاهد بازگشت به روزهای اولیه کمپین واکسیناسیون خواهیم بود که البته این دستاورد یک شبه اتفاق نمی افتد.

 

دیلی تلگراف

دیلی تلگراف بر واکنش آمریکا به ا میکرون Omicron تمرکز دارد. بایدن عنوان کرده این سویه وحشتناک نیست و اگر مردم واکسینه شوند و ماسک بزنند نیازی به قرنطینه بیشتر نخواهد بود. این روزنامه می‌گوید اظهارات وی در تضاد با رویکرد بوریس جانسون نخست‌وزیر  انگلیس است که علیرغم نامشخص بودن قدرت جهش جدید، متهم به تشدید محدودیت‌ها در آخر هفته شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.