انهدام یک شرکت هرمی بزرگ در پایتخت

اعضای این باند در حال تبلیغ و عضوگیری بودند

۱۸ عضو یک شرکت هرمی در جنوب تهران از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه دستگیری این افراد گفت: «مدتی قبل خبری درباره فعالیت یک شرکت هرمی در محله ابوذر تهران به پلیس اطلاع داده شد. به محض دریافت آن، تیمی از ماموران پلیس، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. در تحقیقات اولیه مأموران، صحت گزارش دریافتی مورد تایید قرار گرفت. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری این افراد انجام شد. مأموران با حضور در محل که یک ساختمان مسکونی بود، ۱۸ نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.»

او با اشاره به حضور این افراد در مقر پلیس و انجام بازجویی از آنان گفت: «در جریان بازجویی‌های اولیه مشخص شد که دو نفر از دستگیرشدگان جزو سرکردگان اصلی این شرکت هرمی بوده‌اند. ۱۶ نفر دیگر نیز جزو اعضای آن بوده و در حال تبلیغ و عضوگیری برای این شرکت بودند.»

موقوفه‌ای با بیان اینکه این افراد به بهانه کاریابی و افزایش درآمد اقدام به جذب عضو از شهر‌های مجاور تهران کرده بودند، گفت: «همچنین مأموران در بازرسی از محل حضور این افراد تعدادی تجهیزات از قبیل لپ‌تاپ، تلفن همراه، ۳۸ جزوه آموزشی و یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه پنج عدد فشنگ را نیز کشف کردند.»

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.