راز سانسور “سیکس‌پک” مهاجم پرسپولیس در تلویزیون

سانسور شادی گل پرسپولیسی‌ها از تلویزیون انتقادهای زیادی را از صداوسیما در پی داشته است

عیسی آل‌کثیر بعد از زدن تک گل پیروزی بخش پرسپولیس به السد قطر پیراهنش را از تنش خارج کرد تا سانسورچی‌ها بازهم دست به کار شوند!

فقط یک دقیقه تا پایان وقت‌های قانونی دیدار حساس پرسپولیس و السد باقی مانده، کرنر روی دروازه قطری‌ها ارسال می‌شود و عیسی آل‌کثیر با یک ضربه سر فوق‌العاده دروازه شاگردان ژاوی را فرو می‌ریزد تا ایران از فرط شادی تا مرز انفجار پیش برود. بازیکنان پرسپولیس مشغول شادی گل در ورزشگاه “اجوکیشن سیتی” بودند، اما غافل از اینکه تصاویر از همان لحظه ارسال کرنر در تلویزیون ایران قطع شده!

صحنه‌های آهسته جای صحنه گل عیسی آل‌کثیر به شکل عجیبی پخش می‌شود و بینندگان فقط از صدای گزارشگر متوجه می‌شوند که پرسپولیس به گل رسیده است.

برای همه این علامت سوال به وجود می‌آید که چرا تلویزیون دقیقا در لحظه حساس مسابقه تصاویر را قطع کرد؟ آیا مشکلی فنی وجود داشت؟ پاسخ منفی است. عکس‌هایی که بعد از بازی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد، نشان می‌دهد که عیسی آل‌کثیر بلافاصله بعد از گلزنی از روی هیجان بالایی که داشته، پیراهنش را از تن خارج کرده؛ اتفاقی که بارها از سوی ستاره‌های فوتبال جهان هم رخ داده است.

آل‌کثیر هم شاید اگر می‌دانست به خاطر این نوع شادی گل، ایرانی‌ها با اشتباه محاسباتی عوامل فنی صداوسیما حتی صحنه گل را هم به صورت زنده نمی‌بینند، قطعا نوع شادی گلش را تغییر می‌داد.

جالب این بود که مجری اخبار شبکه خبر به مهاجم پرسپولیس بابت این نوع شادی گل تذکر هم داده: «آل کثیر باید توجیه شود که بازی بعدی کاری کند که ما بتوانیم گل را ببینیم و کمی احساساتش را کنترل کند.»

در شرایطی که عکس شادی گل آل‌کثیر روی جلد روزنامه‌ها رفته و در همه سایت‌ها و فضای مجازی قابل مشاهده است، آیا اینقدر حساسیت روی چنین اتفاقی در صداوسیما منطقی به نظر می‌آید؟ قطعا مردم که این اتفاق را نپسندیدند و بلافاصله در شبکه های اجتماعی به انتقاد از این تصمیم پرداختند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.