انتخاب اتاق تعاون ایران به عنوان عضو هیأت‌مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA-AP)

در سی‌وسومین کنگره جهانی تعاون که در سئول پایتخت کره جنوبی در حال برگزاریست انتخابات هیأت‌مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA-AP) برگزار و در این انتخابات اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون ایران موفق شد با اخذ 201 رأی از مجموع ۲۳۵ رأی و با پیشی گرفتن از کشورهای صاحب‌نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه، همچون ژاپن، استرالیا و … عضویت در هیأت‌مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

ارتقای آراء و جایگاه ایران در هیأت‌مدیره دفتر منطقه‌ای ICA-AP را می‌توان حاصل فعالیت‌ها و تعامل نزدیک اتاق تعاون ایران با نهضت جهانی و منطقه‌ای تعاون دانست و آن را به‌عنوان حرکتی رو به جلو تعبیر نمود.

این کنگره که تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت با سخنرانی رئیس‌جمهوری کره جنوبی در مراسم افتتاحیه آغاز شده و برخی مسئولین سازمان‌های بین‌المللی مانند گای رایدر، مدیرکل سازمان بین‌المللی کار و الیویه دی شاتر، گزارشگر ویژه فقر و حقوق بشر سازمان ملل نیز در آن به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بهمن عبداللهی، رئیس اتاق تعاون ایران، مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون و علیرضامحمودی، عضو هیأت‌رئیسه اتاق تعاون ایران در این اجلاسیه حضور دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.