پایان 15 سال زندگی مخفیانه کلاهبردار میلیاردی

این مرد قصد خروج از کشور را داشت

کلاهبردار حرفه‌ای بعد از 15 سال از سوی پلیس دستگیر شد. این مرد در سال 1385 به ارزش 2 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

آبان‌ماه سال 1385 بود که 20 زن و مرد با مراجعه به دادسرای شهریار از کلاهبرداری 2 میلیارد تومانی از سوی یک مرد خبر دادند. آنها مدعی شدند که مرد جوانی با فروش املاکی که به نام خودش نبوده از هرکدام مبلغ 100 میلیون تومان دریافت کرده و متواری شده است.

بازپرس پرونده پس از اظهارات مالباختگان به ماموران پلیس دستور داد تا مرد جوان را به اتهام کلاهبرداری دستگیر کنند. در تحقیقات ابتدایی مشخص شد ماموران پلیس با کلاهبردار 33 ساله‌ای مواجه هستند که با تغییر چهره و هویت از شهریار به مکانی نامعلوم در ایران متواری شده است.

بررسی‌های پلیس نشان داد مرد جوان پس از فرار در شهریار داخل تهران بدون خانواده‌اش ساکن شده است اما مکان دقیق مخفیگاه او برای ماموران پلیس نامشخص بود.

تحقیقات پلیسی پس از 15 سال ادامه داشت تا اینکه مشخص شد متهم به‌تازگی خانواده خود را به خارج از کشور فرستاده و ساکن یک برج در شمال نیاوران است. او همچنین قصد فرار از کشور را داشت.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی بازپرس پرونده به نیاوران اعزام شدند. آنها در یک عملیات پیچیده کلاهبرداری که تغییر چهره داده بود را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از 20 زن و مرد با شیوه و شگرد فروش املاک در شهریار در سال 1385 به ارزش 2 میلیارد تومان اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.