اولین درمان در خانه‌ کرونا تا کریسمس می‌آید

کیوسک: نگاهی به روزنامه‌های جهان یکشنبه 5 دسامبر 2021

تلگراف می‌گوید اولین درمان در خانه‌ کووید تا کریسمس به بیماران ارایه می‌شود. به نوشته این روزنامه، ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس در حال آماده‌شدن برای اعلام آغاز پایلوت ملی لاگوریو، به عنوان قرص درمان خانگی کووید-19 است.

دیلی‌میل

دوک کمبریج در صفحه اول روز یکشنبه دیلی‌میل جا خوش کرده و در روزنامه‌های دیگر هم به بهانه میهمان‌شدن در یک پادکست، عکس‌های شاهزاده ویلیام تصویر شده است. تمرکز دیلی‌میل روی «بحران سلامت روان» شاهزاده ویلیام پس از دیدن حادثه سقوط بالگرد است که پسربچه‌ای همسن فرزندش در آن بود. او می‌گوید که این تجربه باعث شد او احساس کند «تمام دنیا در حال مردن است».

تایمز

ساندی تایمز گزارش می‌دهد که پزشکان عصبانیت خود را از ناتوانی در درمان بیمارانی که به شدت بیماری آنها بسیار زیاد است، ابراز کرده‌اند؛ چراکه 90درصد از این بیماران مبتلا به کرونا که نیاز به مراقبت‌های تخصصی دارند، واکسینه نشده‌اند.

این روزنامه هشدارهای پزشکان را به اشتراک می‌گذارد که به دلیل رسیدگی به کرونایی‌های شدید که واکسن نزده‌اند، برخی از عمل‌های پیوند انجام نمی‌شوند و جراحی‌های پیچیده سرطان به تاخیر می‌افتند.

تلگراف

تلگراف می‌گوید اولین درمان در خانه‌ی کووید تا کریسمس به بیماران ارایه می‌شود. به نوشته این روزنامه، ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس در حال آماده شدن برای اعلام آغاز پایلوت ملی لاگوریو، به عنوان قرص درمان خانگی کووید-19 است. این مقاله می‌افزاید که طبق برنامه‌ها، دوزهایی از این قرص می‌تواند به بیماران آسیب‌پذیر بالینی با سیستم ایمنی شرایط حساس، ظرف ۴۸ ساعت پس از مثبت‌شدن آزمایش کووید داده شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.