شهاب مظفری نیز از ایران رفت!

صحبت‌های حاشیه‌ساز و جنجالی خواننده پاپ پس از مهاجرت

شهروندآنلاین: صحبت‌های عجیب‌وغریب شهاب مظفری پس از مهاجرت از ایران خبرساز و جنجالی شده است.

ماجرا از انتشار ویدیویی منتسب به شهاب مظفری، خواننده پاپ در فضای مجازی آغاز شد که این خواننده پاپ در آن لایو اینستاگرامی صحبت‌های عجیبی را پس از مهاجرتش به ترکیه بیان کرده بود.

شهاب مظفری که در آن لایو اینستاگرامی حس‌وحال و خنده‌هایی عجیب داشت، به مردم ایران حمله کرده و آنها را در مهاجرتش مقصر دانست و گفت که «من از ایران رفتم؛ چراکه ایرانی‌ها چشم دیدن موفقیت و پیشرفتم را نداشتند.»

خواننده پاپ کشورمان که او نیز در ادامه موج جدید مهاجرت هنرمندان و خوانندگان پاپ به ترکیه مهاجرت کرده است؛ در روزهای اخیر گفته که دیگر تصمیم ندارد به ایران برگردد، بنابراین باید منتظر آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای جدید این خواننده با حال‌وهوایی ترکیه‌ای باشیم!

شماری از فعالان رسانه‌ای فضای مجازی فارسی دلیل مهاجرت شهاب مظفری را واکنش‌های خیابانی شدید مردم و علاقه‌مندان موسیقی به این خواننده عنوان کرده‌اند.

شهاب مظفری که چندی پیش موزیک ویدیویی را به سبک رپ درباره یاس خواننده سرشناس رپ تولید کرده بود؛ بعد از انتشار آن «به اصطلاح دیس» با انتقادات وسیع کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحریم هواداران یاس مواجه شد؛ تا جایی که به یکباره تعداد دانلود آهنگ‌های جدید شهاب مظفری به شدت کاهش یافت و طرفداران یاس آشکارا از تحریم شهاب مظفری خبر دادند.

شهاب مظفری که تاکنون چندین تک‌آهنگ و یک آلبوم به نام «تورو خواب دیدم» منتشر کرده؛ پیشتر یک بار دیگر نیز در سال 97 به خاطر سکته قبلی خبرساز شده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.