جنجال هوروش‌بند در کیش

بی‌احترامی «هوروش‌بند» به طرفدارانش!

شهروندآنلاین: استفاده آشکار خواننده «هوروش‌بند» از پلی‌بک در صحنه اجرای کنسرت که رسانه‌ها از این اقدام به «بی‌احترامی آشکار هوروش‌بند به مخاطبان کنسرتش» تعبیر کرده‌اند، در فضای مجازی به شدت خبرساز شده است.

ماجرا از پست‌های چند کانال تلگرامی آغاز شد که گفتند خواننده گروه موسیقی «هوروش‌بند» در کنسرت این گروه در کیش آشکارا از پلی‌بک استفاده کرده است! این خبر با کلیپی همراه بود که از کنسرت اخیر «هوروش‌بند» تدوین شده بود و خواننده این گروه را نشان می‌داد که در کمال خونسردی از پلی‌بک استفاده می‌کند. البته مشاوران رسانه‌ای «هوروش‌بند» تلاش کردند با انتشار ویدیویی دیگر که نشان می‌داد خواننده ضمن عذرخواهی از حاضران اجرای پلی‌بک را ناشی از اشتباه اعضای گروه می‌داند و بعد هم همان آهنگ را به‌طور زنده اجرا می‌کند، از بار نارضایتی‌ها و انتقادات بکاهند. اما انتشار این ویدیو نیز انتقادات را کاهش نداد…

اجرای پلی‌بک در کنسرت از این‌رو که حق مخاطبی را که برای حضور در کنسرت احتمالا مبلغ زیادی پول بلیت داده -و حداقل انتظارش شنیدن اجرای زنده است- تضییع می‌کند، از نظر منتقدان موسیقی بی‌احترامی آشکاری به مخاطبان کنسرت قلمداد می‌شود. این موضوع پیش از این نیز حاشیه‌های زیادی به وجود آورده بود. حمید هیراد، امید حاجیلی، علی اصحابی، حامد زمانی و بسیاری دیگر پیش از این قربانی پلی‌بک خواندن در کنسرت‌ها شده و انتقادات پرشماری را تحمل کرده بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.