جزئیات ۲ تصادف مرگبار در پایتخت

تصادف شدید خودرو «جک» در بزرگراه شهید همدانی، دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت. این در حالی است که یک حادثه دیگر در اتوبان شهید مدرس یک کشته بر جای گذاشت.

سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همدانی درباره جزئیات این حادثه گفت: «ساعت 18:49 یکشنبه شب گذشته یک مورد حادثه خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی، ورودی خیابان کرمانشاه شمالی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد. بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 109 به محل حادثه اعزام شدند.»
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور دو دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: «در محل حادثه مشاهده شد یک خودرو سواری جک شاسی‌بلند سه سرنشین یعنی دو مرد حدودا 70 و 43 و خانمی حدودا 65 ساله داشت. این خودرو هنگام حرکت در مسیر، ضمن انحراف از مسیر اصلی، برخورد با جدول‌ها و جوی کنار خیابان، وارد فضای خاکی کنار خیابان شده بود. همچنین پس از طی مسافتی در مسیر خاکی و برخورد با چندین مانع، در حاشیه لاین بعدی، با جدول‌های کنار بزرگراه برخورد کرده و درنهایت متوقف شده بود. در زمان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، هر سه سرنشین در خودرو حضور داشتند. این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند. در ادامه مشخص شد دو مرد جان خود را از دست داده‌اند. همچنین سرنشین خانم نیز دچار مصدومیت شده که به مرکز درمانی انتقال یافت.»
به گفته او درنهایت محل حادثه برای بررسی علت، تحویل عوامل پلیس راهور شد و آتش‌نشانان به ایستگاه خود بازگشتند. به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این حادثه مصدوم و تلفات جانی درپی نداشت.

تصادف مرگبار
تصادف شدید اچ.سی.کراس
در ادامه حادثه دیگری بامداد روز دوشنبه رخ داد. تصادف شدید اچ.سی.کراس در بزرگراه شهید مدرس، یک کشته و یک مصدوم به‌جای گذاشت.
ساعت 1:40 بامداد روز دوشنبه به‌دنبال اطلاع‌رسانی حادثه‌ای مبنی بر حادثه شدید خودرویی در بزرگراه مدرس به سامانه 125، آتش‌نشانان ایستگاه 53 و گروه امدادونجات 13 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس، نرسیده به خروجی خیابان مطهری رهسپار شدند.
علیرضا معصوم‌زاده؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه گفت: «یک خودرو سواری، اچ.سی.کراس، هنگام حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس، به‌علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده بود. این خودرو به‌شدت با تابلوهای راهنمایی و درختان کنار بزرگراه برخورد کرد. در پی آن دو نفر از سرنشینان به‌سختی مجروح و داخل اتاقک خودرو گرفتار شدند. آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی اولیه، قطع برق خودرو و رعایت الزامات ایمنی، در حضور عوامل اورژانس، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به فضاسازی و آزادسازی مصدومان از داخل خودرو کردند.»
این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: «امدادگران اورژانس پس از معاینه مصدومان این حادثه اعلام کردند که یک زن جوان از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت شده است. سرنشین دیگر خودرو که مردی جوان بود، دچار آسیب‌دیدگی شده بود. این مرد مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت. نیروهای آتش‌نشانی در ادامه عملیات خود برای جلوگیری از حوادث ثانویه اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند. سپس خودرو را به محل امنی انتقال دادند.»
علت بروز این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.