«آمریکاز گات‌تَلِنت» درانتظار مرد چسبناک ایران

ابوالفضل صابرمختاری متولد ۱۳۴۹ تهران، حالا لقب «چسبناک‌ترین مرد ایران» را از آن خود کرده است

مختاری این قابلیت را دارد که اجسام را به بدن خود بچسباند. او فقط با ۶۰ ثانیه تمرکز بدون انجام دادن کار خاصی، اجسام را به بدن خود می‌چسباند. جالب است بدانید که او این کار را با ذهن خود انجام می‌دهد و هر زمان بخواهد می‌تواند این کار را انجام ندهد، که در آن صورت اجسام دیگربه بدن او نمی‌چسبند.

سایت اسپوتنیک با چسبناک‌ترین مرد ایران مصاحبه‌ای انجام داده است که بخش‌های مهم آن را در ادامه می‌خوانید.

بدن من کاملاً نرمال و عادی است

من از کودکی این توانایی را داشتم اما حدود 6 سال است که روی آن کار کردم و برای همگان به نمایش گذاشته‌ام. مدتی پیش آزمایش‌های متعددی انجام دادم که متوجه بشوم آیا ماده‌ای در بدنم کم یا زیاد است که چنین کاری را می‌توانم انجام دهم و نتیجه آزمایشات این بود که بدن من نرمال است. همه چیز مربوط به ذهنم است و چسباندن یا نچسباندن آن دست خودم، ذهنم و تمرکزم است.

به امین حیایی انرژی منتقل کردم

من در مسابقه عصر جدید نشان دادم که با گرفتن دست آقای امین حیایی می‌توانم این انرژی را به او منتقل کنم و اجسام به بدن او نیز می‌چسبیدند. انرژی از طریق کف دستانم منتقل می‌شود. این که آیا قدرتم از طریق وراثت منتقل می‌شود یا نه نمی‌دانم. من یک دختر دارم و او این انرژی را ندارد اما من می‌توانم دست او را بگیرم و انرژی را به او انتقال دهم و تا چند روز انرژی داخل بدن او می‌ماند.

انرژی‌ام در فرودگاه زیاد می‌شود

برگزاری کلاس آموزشی «تمرکز ذهن» شدنی است اما من تمایلی به انجام این کار ندارم چرا که از وقت و حوصله من خارج است. این انرژی مانعی برای فعالیت‌های من نبوده است اما چندین مرتبه که به خارج از کشور سفر کردم در گیت فرودگاه به این علت که انرژی من بیشتر می‌شود، آلارم به صدا درآمده و مامورین فرودگاه من را نگه می‌داشتند. این انرژی چسبندگی چون دست خودم هست برایم مزاحمتی ندارد مانند موتوری است که می‌توانم آن را روشن یا خاموش کنم.

برای گینس 200 میلیون کم دارم

من در زمینه ثبت رکورد در گینس تلاش کردم و اکانت خود را ثبت کردم اما ما چون داخل ایران زندگی می‌کنیم، نزدیکترین شهر برای ثبت رکورد گینس دبی هست و حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. در این زمینه هم به هیچ عنوان کسی من را حمایت نکرده و اسپانسری تا به حال نبوده است که به من در ثبت این رکورد کمک کند.

نمی‌خواهم ملیتم را عوض کنم

بازخورد مربوط به ویدئوهایم عالی بوده اما قراردادی نبوده است که نظر من را جلب کند. من سال ۹۶ در برنامه آپارات نفر اول اعجوبه‌ها شدم، اما هنوز اسپانسر مالی خوب خارجی پیدا نکرده‌ام. من قادر هستم در چندین حوزه ثبت رکورد کنم. البته تا به حال چند پیشنهاد داشتم اما به گونه‌ای بوده است که من ملیت خود را عوض کنم اما من این حالت را دوست ندارم و هرگز نمی‌خواهم به عنوان یک پناهنده به کشوری دیگر بروم.

در عصر جدید نشد که لخت بشوم

یکی از دوستانم برنامه استعدادیابی عصر جدید را به من معرفی کرد و دخترم فیلم‌های من را به این برنامه فرستاد. پس از مدتی طولانی من را دعوت کردند. البته به دلیل اینکه من نمی‌توانستم در این برنامه بدون لباس باشم نتوانستم همه توانم را به نمایش بگذارم. همه توان من به لخت شدنم است و من فقط ۵ درصد توانایی‌هایم را نشان دادم. داورها چون برای نخستین بار همچین شخصی را می‌دیدند بسیار تعجب کرده بودند. من حتی ادعا کردم که می‌توانم برق تولید کنم و مجری برنامه فقط من را نگاه کرد. فکر می‌کنم در نهایت متوجه انتقال انرژی و توانایی‌های من به طور کامل نشدند.

لازم شود حتماً به اروپا می‌روم

اگر پیشنهاد خوبی برای همکاری داشته ‌باشم قطعا استقبال خواهم کرد. من چندین سال است که در ایران مانده‌ام تا به عنوان یک ایرانی رکورد خود را ثبت کنم اما هنوز این شرایط برای ثبت رکورد پیش نیامده است. اگر در آینده کشوری اروپایی به من کمک کند تا به عنوان یک ایرانی رکورد خود را ثبت کنم حتما از آن استقبال می‌کنم.

مشکلات مالی مانع کارم هستند

من دوست دارم در تلنت شوهای دیگر کشورها شرکت کنم. مثلا در سال ۲۰۱۸ از آمریکاز گات تلنت درخواست داشتم اما نتوانستم به آن کشور بروم. در حال حاضر، مانع اصلی برای برنامه‌ریزی برای آینده کاری خود و البته برای همه ایرانی‌ها مشکلات مالی است. من مدتی است که کار و زندگی خود را کنار گذاشته‌ام. دائما خانواده را تنها می‌گذارم و به شهرهای مختلف برای دریافت انرژی سفر می‌کنم. این انرژی تا به حال استفاده‌ای برای من نداشته اما ضرری هم ندیدم.

از همه بهترم اما پشتیبان ندارم

وقتی می‌بینم در کالیفرنیا شخصی وجود دارد که فقط قوطی را روی سر نگه می‌دارد و برای تبلیغات نوشابه از او استفاده می‌شود، ناراحت می‌شوم که چرا من با توانایی‌هایی بسی بالاتر قادر به درآمدزایی از این انرژی خود نیستم. در دنیا کسی توانایی من را ندارد و از اینکه هیچ کس من را حمایت نکرده است، دلگیرم. من دوست دارم که در ایران بمانم اما اگر مجبور شوم به خارج از کشور خواهم رفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.