قاتل مامور پلیس اسلامشهر دستگیر شد

این قاچاقچی در مواجهه با پلیس تیراندازی کرده بود

قاتل شهیدامین سعیدی، مامور پلیس اسلامشهر بعد از گذشت 10 روز، در یک عملیات دستگیر شد.

ساعت ۲۲:۳۵ شب هفتم آذر، براساس اخبار و اطلاعات بدست آمده در خصوص فروش‌وتوزیع موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان و افراد شرور منطقه احمدآباد مستوفی، ماموران کلانتری از جمله استواردوم «امین سعیدی» به همراه چند نفر از همکارانش، برای بررسی موضوع به محل فعالیت قاچاقچیان در احمدآباد مستوفی اعزام شدند.

در بررسی اولیه ماموران انتظامی مشخص شد تعدادی افراد در محوطه‌ای که آلونکی در آن تعبیه شده بود در حال توزیع‌ومصرف موادمخدر بودند. به محض نزدیک شدن ماموران کلانتری، یکی از قاچاقچیان موادمخدر که از افراد سابقه‌دار و شرور منطقه نیز محسوب می‌شد و قبلا چندین بار توسط پلیس دستگیر شده بود، با یک قبضه سلاح کمری به سمت استواردوم امین سعیدی شلیک کرد. او از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس غرب استان تهران در مورد عملیات دستگیری این قاتل  گفت: «در پی  شهادت ستوان‌سوم امین سعیدی توسط سوداگران مرگ در شهرستان اسلامشهر، شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی گسترده، پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در يک عمليات منسجم‌وضربتي در مخفيگاهش در شهرستان شهریار دستگیر کردند. فرد دستگیرشده جهت تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی به پلیس آگاهی استان انتقال یافت.»

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.