زهرا نعمتی، قهرمان 3 دوره پارالمپیک، عضو کانون دانشجویی هلال‌احمر شد

به مناسبت روز دانشجو، در دانشگاه الزهرا صورت گرفت

زهرا نعمتی ملی پوش تیم تیراندازی با کمان و صاحب 3 مدال طلا در پارالمپیک لندن، ریو و توکیو؛ به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با شرکت در مراسم رسمی تحلیف، پس از ادای سوگند به کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا پیوست.

زهرا نعمتی ملی‌پوش زن ایرانی و اولین ورزشکار صاحب 3 مدال طلای پارالمپیک، با قرائت متن سوگندنامه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و پذیرش اصول هفتگانه نهضت جهانی  هلال احمر و صلیب سرخ به عضویت سازمان جوانان و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا (س) درآمد.
زهرا نعمتی ملی‌پوش زن ایرانی و اولین ورزشکار صاحب 3 مدال طلای پارالمپیک، با قرائت متن سوگندنامه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و پذیرش اصول هفتگانه نهضت جهانی  هلال احمر و صلیب سرخ به عضویت سازمان جوانان و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا (س) درآمد
زهرا نعمتی پس از ادای سوگند و پذیرش عضویت هلال احمر گفت: برای من باعث افتخار است که لباس مقدس جمعیت هلال احمر بر تن کنم و در کنار دیگر داوطلبان، خدمات بشردوستانه ارائه کنم. چرا که فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر واقعا اثر بخش است.
زهرا نعمتی از فعالیت‌های هلال احمر برای کنترل همه‌گیری کرونا و واردات واکسن تشکر کرد و گفت: هلال احمر در ایام همه‌گیری بیماری کرونا حضور چشمگیری داشت. من خود را قدردان زحمات تک تک امدادگران و دانشجویان هلال احمری می‌دانم و از آن‌ها ممنونم که با همه وجود به هموطنانمان کمک کردند.
در ادامه مراسم حمید رضا اشرفی رئیس جمعیت هلال احمر منطقه ۳ شهر تهران با قرائت پیامی زهرا نعمتی را الگوی بانوان جوان دانست و از او به عنوان فردی با اراده و هدفمند یاد کرد که نشان داده است، محدودیت، مانع از رسیدن انسان به خواسته‌هایش نیست و حضور زهرا نعمتی در کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا را اتفاقی مبارک دانست.
گفتنی‌است، زهرا نعمتی با تصمیم کمیته ملی المپیک کشور به عنوان پرچم دار ایران در بازی‌های المپیک تابستانی2016 انتخاب شد. با این حساب او اولین بانوی مسلمان معلول است که پرچمدار کاروان المپیک یک کشور شده‌است.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.