استقلال و پرسپولیس چگونه پولدار شدند؟

چند هفته‌ای است که مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ بر سر میزان حق‌السهم از تبلیغات محیطی اختلاف دارند؛‌ اختلافی که حتی به صداوسیما هم کشیده شد و یکی از معاونان باشگاه استقلال با درودگر به عنوان نماینده سازمان لیگ مناظره کرد. اما گویا یکی از ماموریت‌های مهم آجورلو بعد از جلوس بر صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال زنده کردن حق تبلیغات محیطی سرخابی‌هاست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.