سوپرمن می‌خواهد جیمز باند شود

بازگشت به بازی بعد از یک شکست تلخ

بعد از خداحافظی “دنیل کریگ” از ایفای نقش جیمز باند، حالا به عنوان جانشین او نام بازیگری شنیده می‌شود که پیش از “دنیل کریگ” هم یکی از گزینه‌های ایفای نقش مامور 007 بود

[شهروند آنلاین] از وقتی “دنیل کریگ” گفته که بعد از حضور در پنج فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند دیگر قصد ندارد در فیلمی دیگر نقش این مامور انگلیسی را بازی کند، تهیه‌کنندگان و البته رسانه‌ها در به در دنبال بازیگرانی می‌گردند که قرار است در آینده این نقش را بازی کنند.

به هر حال بعد از خداحافظی “دنیل کریگ” با نقش جیمزباند دنیای سینما منتظر تاجگذاری بازیگر بعدی است- تا این مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین نقش سینمایی قرن گذشته را بازی کند.

در این میان نام خیلی‌ها مطرح می‌شود. بعضی‌ها هم البته خودشان می‌خواهند نام‌شان را سر زبان‌ها بیندازند. از جمله بازیگری که پیش از انتخاب “دنیل کریگ” یکی از گزینه‌های نقش جیمزباند بوده و در ادامه نقش مامور ۰۰۷ را به او باخته بود. بله، او “هنری کویل” است. هنرپیشه‌ای که در لباس سوپرمن بارها دیده‌ایم.

“کویل” اخیرا در مصاحبه‌ای با GQ  اعلام کرده که هنوز هم برای نقش جیمزباند حاضر است. او که برای گفتگو درباره فیلم جدیدش به نام «انولا هولمز» جلوی دوربین خبرنگاران رفته بود، در مورد موفقیت “کریگ” در نقش جیمزباند مورد پرسش قرار گرفت. به هر حال او در سن ۲۲ سالگی برای نقش جیمزباند تست بازیگری داده بود و قرار بود بعد از فیلم سینمایی “یک روز دیگر بمیر” جانشین “پیرس برازنان” شود. تصمیمی که با مخالفت “مارتین کمپل”، کارگردان فیلم، لغو شد- که باور داشت او از نظر جسمانی برای این نقش مناسب نیست. حالا اما بعد از نزدیک به دو دهه “کویل” خودش را برای ایفای نقش در جدیدترین فیلم مجموعه “جیمزباند” کاندید می‌کند.

گفتنی است در حالی که چند ماه بیشتر به زمان آغاز اکران بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمزباند که به نام «زمانی برای مردن نیست» در ۲۰ نوامبر اکران خواهد شد، باقی نمانده؛ شایعات درباره نقش این مامور انگلیسی بیشتر شده‌اند. به‌خصوص که اعلام شده این فیلم آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در لباس این نقش خواهد بود. به همین خاطر در روزهای اخیر، شایعاتی در مورد جایگزین وی مطرح شده است و در این بین نام “تام هاردی” بیش از همه به گوش می‌رسد. “هنری کویل” هم که تاکنون در فیلم‌های مطرحی مثل “مرد پولادین” و “ماموریت: غیرممکن” بازی کرده یکی دیگر از گزینه‌هاست و عده زیادی او را مناسب هفتمین فردی که جیمزباند سینما می‌شود، می‌دانند.

“کویل” در این مورد به خبرنگاران گفته که اگر تهیه‌کنندگان به او پیشنهاد بازی در این نقش را بدهند، بدون تعلل این فرصت را خواهد پذیرفت: «البته هنوز چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما بله من دوست دارم نقش جیمزباند را بازی کنم و برایم یک تجربه بسیار مهیج خواهد بود».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.