لهجه مشهدی، در پرونده تکان‌دهنده‌ترین جنایت پایتخت

ماموران پلیس در مشهد به‌دنبال ردی از خانواده دختر کشته‌شده در خیابان کمیل هستند

لهجه مشهدی تنها سرنخی است که از دختر کشته‌شده در خانه وحشت به‌دست آمد. ندا و سمیه در تازه‌ترین تحقیقات پرونده، فاش کردند که این دختر در مدت اقامتش در آن خانه با لهجه مشهدی صحبت می‌کرد. از طرف دیگر هویت زنانی که به خانه سعید رفت‌وآمد کرده بودند، به‌دست آمده است و مشخص شد زن جوانی که شوهرش او را از این خانه نجات داد، از شاهرود به تهران آمده بود. او به‌خاطر نداشتن مدرک وارد خانه سعید شد، اما از آنجایی‌که پیش از ورودش به آنجا با شوهرش تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود، توانست از خانه وحشت نجات پیدا کند.

در حالی‌که تجسس‌ها در خصوص پرونده جنایت در آپارتمان شماره 24 خیابان خرمشهر ادامه دارد، ماموران پلیس توانستند خانواده دو دختر گرفتار در این خانه را پیدا کنند. یکی در تهرانپارس و دیگری در بهارستان اسلامشهر شناسایی شده‌اند. این در حالی است که مشخص شد هر دو خانواده در خصوص ناپدید شدن دختران‌شان اعلام فقدانی کرده بودند. قرار است به‌زودی از این دو خانواده تحقیقات به‌عمل آید.

همچنین دختران جوان در بازجویی‌های جدید در خصوص دختر کشته‌شده، به پلیس اعلام کردند که او با لهجه مشهدی صحبت می‌کرد. آنها مدعی شدند که دختر جوان پیش از قتل گفته بود از یکی از شهرستان‌های اطراف مشهد، به تهران آمده است. همین سرنخ باعث شد تا به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات در این خصوص آغاز شود. ماموران حالا به‌دنبال پرونده فقدانی دخترانی هستند که در خراسان رضوی ناپدید شده و مشخصات آنها مشابه با مشخصات مقتول است.

هویت کارت ملی کشف‌شده

از طرف دیگر ندا و سمیه به پلیس اعلام کردند که سعید نه تنها از طریق فیلم‌های ضبط‌شده آنها را تهدید می‌کرده، بلکه به آنها می‌گفته اگر به فکر فرار بیفتید یا در خانه شما را به قتل می‌رسانم یا شما را در جنگل و میان حیوانات وحشی رها می‌کنم. آنها هم به‌خاطر این تهدیدها هرگز به فکر فرار از آن اسارتگاه نیفتادند.

در بررسی‌های صورت گرفته قرار است به‌زودی از زن جوانی که موفق به فرار از این خانه شده بود، تحقیقات صورت بگیرد. چراکه تجسس‌ها نشان داد این زن اهل شهرستان شاهرود بوده و به همراه فرزند خردسالش به تهران آمده بود. از آنجایی که مدارک هویتی خود را گم کرده بود، نتوانست در جایی اقامت کند. برای همین به ناچار با سعید راهی خانه او شده و موضوع را هم به شوهرش اطلاع داده بود. برای همین موفق به فرار شده بود.

در خصوص کارت ملی کشف‌شده در خانه سعید نیز ماموران دریافتند که این کارت متعلق به یک زن میانسال است. کارآگاهان پلیس قرار است به سراغ او رفته و درخصوص این ماجرا از او تحقیق کنند.

بنابراین بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده همچنان از سوی ماموران پلیس ادامه دارد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.