پرستاران جان برکف و با عشق خدمت می‌کنند

دکتر پیرحسین کولیوند به مناسبت روز پرستار:

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی ضمن تبریک روز پرستار، آنان را فرشتگان مجاهدی نامید که در جبهه مقابله با کرونا ازخودگذشتگی کرده و در کنار هموطنان عزیزمان ایستادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار این روز را به پرستاران تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من قام على مریض یوما ولیله، بعثه اللّه تعالى مع ابراهیم الخلیل علیه‌السلام، فجاز على الصّراط کالبرق اللاّمع پیامبر گرامی اسلام(ص)»

با تأسی به سخن پیامبر گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند: «هر کس یک شبانه‌روز از بیمارى پرستارى کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل برمی‌انگیزد و بسان برقی پردرخشش، از صراط می‌گذرد.» روز پرستار را فرصتی مغتنم برای ارج‌نهادن به خدمات و ایثار این قشر خدوم می‌دانیم. قریب به دو سال است که این فرشتگان با مجاهدت و ازخودگذشتگی در جبهه مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون دلاور مردان و زنان هشت سال دفاع مقدس، در کنار هموطنان عزیزمان ایستاده‌اند و جان بر کف و با عشق و علاقه خدمت می‌کنند.

امروز پرستاران متدین و صبور ایران اسلامی با اقتدا به آموزه‌های دینی، صبر و استقامت حضرت زینب(س)، نمونه‌ای از این ایثار و مجاهدت را در مبارزه با کرونا به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب ضمن خدا قوت به برادران و خواهران خود در خط مقدم مقابله با کرونا، ولادت با سعادت اسوه صبر، شجاعت و عفاف، حضرت زینب کبری(س)، روز پرستار را به عموم مردم به ویژه همکارانم در جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و جامعه پرستاری، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.