خداحافظی تلویزیون با بچه مهندس و چند سریال دیگر!

نویسنده سریال «بچه مهندس» توقف تولید سریال‌ها را تصمیمی عجیب می‌داند که معیشت هنرمندان را به خطر انداخته

شهروندآنلاین: به‌دنبال انتشار شایعاتی درباره تعطیلی شماری از سریال‌های صداوسیما؛ نویسنده سریال «بچه مهندس» نیز از توقف تولید قسمت‌های بعدی این مجموعه خبر داد. به گفته این نویسنده برخی از طرح‌ها و حتی سریال‌های در حال تولید تلویزیون بعد از تغییر مدیریت صداوسیما متوقف شده‌‌اند تا نظرات نهایی از طریق پیمان جبلی و شورای مورداعتمادش داده شود.

حسن وارسته با اشاره به اینکه طرح فصل جدید سریال «بچه مهندس» به تلویزیون ارایه شده؛ خبر از توقف طرح «بچه مهندس» و برخی دیگر از طرح‌ها و سریال‌های دیگر- تا زمان جلب‌نظر پیمان جبلی و شورای مورد اعتمادش- داده است. حسن وارسته به ایسنا گفته که طرح‌های «بچه مهندس»، «مغلوب» و «ترنج» را به عنوان سه ملودرام به تلویزیون ارایه داده؛ اما «بچه مهندس» پیش از ورود به فاز نگارش متوقف شده است: «یک تصمیم‌گیری عجیب و غریب که به شماری دیگر از طرح‌ها و سریال‌ها نیز آسیب رسانده و معیشت خیلی از هنرمندان را به‌خطر انداخته است.»

نویسنده سریال «بچه مهندس» ساخت فصل جدید این سریال را خواست‌وتصمیم مدیران شبکه دو و البته تمایل و علاقه تماشاگران عنوان می‌کند که فعلا به مشکل برخورده و متوقف مانده است. این سریال که از ماه‌های آغازین سال 97 تا بهار سال‌جاری در چهار فصل پخش شده؛ کودکی، نوجوانی و جوانی پسری را روایت می‌کند که در نوزادی رها شده و کارش به پرورشگاه کشیده است. سه فصل این مجموعه را علی غفاری و فصل چهارم آن را احمد کاوری، کارگردانی کرده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.