هفته پژوهش فرصتی برای شناسایی پژوهشگران و استعدادهای پژوهشی است

پیام تبریک معاون آموزش، پژوهش و فناوری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

معاون آموزش، پژوهش و فناوری در پیامی به مناسبت آغاز هفته پژوهش ضمن تبریک این هفته به محققین، پژوهشگران و همکاران حوزه پژوهش و فناوری، پژوهش آنان را باعث حل مشکلات، افزایش آگاهی و نیل به اهداف در جمعیت هلال‌احمر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مهراب شریفی سده در پیامی هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته پژوهش فرصتی برای شناسایی پژوهشگران و استعدادهای پژوهشی، ترویج افزایش روحیه پژوهشگری و آگاهی از نقش بی بدیل پژوهش درتمامی سطوح کارکنان می باشد.

 امروزه، نقش انکارناپذیر پژوهش به عنوان تنها راه برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق های تازه در مسیر پیشگیری از حوادث، بر همگان واضح و مبرهن است. انجام پژوهش های کمی و کیفی در زمینه آموزش به ویژه از جانب جمعیت هلال احمر منجر به حل مشکلات، افزایش آگاهی و نیل به اهداف و سیاست های این مجموعه امدادرسان خواهد شد.

در طول سالیان همواره سعی شده است که نقش پژوهش در حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر مورد توجه قرار گیرد اما نکته مهم در این زمینه، افزایش روحیه پژوهشگری و آگاهی از نقش بی بدیل پژوهش در تمامی سطوح کارکنان است که لازم است در زمینه شناساندن نقش پژوهش به همکاران در حوزه کاری شان اقدامات بیشتری انجام گیرد.

طی دو سال گذشته، پاندمی کووید ۱۹ اهمیت انجام پژوهش و فناوری پاسخگو (به هنگام و کیفی) و سلامت محور در قالب کار هماهنگ و تیمی را به سیاستگذاران و محققین سرتاسر جهان خاطر نشان ساخت.

دانش، تجربه و خلاقیت سرمایه انسانی ارزنده جمعیت هلال احمر اعم از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و داوطلبان، پژوهشگران و اساتید، بدون تردید نیروی محرک و پشتوانه این جمعیت در همه حوزه‌های مرتبط با فعالیت های آن است.

 فناوری های نوین منجر به سرعت بخشیدن به تحقق اهداف پژوهشی و پاسخ به سوالات پژوهشی پژوهشگران در حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر می شود که تقویت این بعد قطعا منجر به دستیابی به نتایج مطلوب و اجرای هر چه بهتر برنامه ها خواهد شد

معاونت آموزش، پژوهش و فناوری همواره کوشیده است با بکارگیری دستاوردهای پژوهشی در جهت ارتقای کیفی و کمی خدمات جمعیت، ترویج و تعمیق رویکرد پژوهش‌‏محور بر پایه شواهد علمی در تمام شئون سیاستگذاری و مدیریتی، مستندسازی علمی و مستمر عملیات ها، دسترسی همگان به منابع و یافته‌های علمی روزآمد، ساماندهی نشریات علمی، کتابخانه، انتشارات و با ایجاد مراکز تحقیقاتی در نیل به اهداف جمعیت هلال احمر و نیز استفاده از فرصت های کم نظیر این جمعیت برای توسعه علوم و تحقیقات و فناوری در کشور اهتمام نماید.

 همچنین با توجه به نیاز کشور به تولید علم و انجام کلیه فعالیت ها بر پایه دانش، نیازمند یاری پژوهشگران، محققان و مؤسسات پژوهشی در ابعاد ملی و بین المللی  هستیم  تا با طرح‏های فن‏آورانه و نوآورانه، در مسیر شکوفایی  و توسعه علمی در کنار فعالین آموزشی قرار گیرند تا فصل جدیدی در جمعیت هلال احمر آغاز گردد..

اینجانب به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش و فن‌آوری که امسال با شعار”پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین،در خدمت تولید ملی”مزین گردیده است،فرصت را غنیمت می‌شمارم تا این مناسبت مهم را به همه محققین، پژوهشگران و همکاران حوزه پژوهش و فناوری، که با تلاش مجدانه به ترویج و توسعه پژوهش و فناوری می پردازند،تبریک عرض نمایم و توفیق روز افزون تلاشگران این عرصه را در جهت تحقق اهداف عالیه جمعیت هلال احمر، از خداوند منان خواستارم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.