کنایه سحر زکریا به مهران مدیری به جنجال کشید

بعد از گلایه‌های سحر زکریا از مهران مدیری به جهت فراموش کردن تیم سابقش، بهنوش بختیاری با لحنی تند خطاب به زکریا، به ماجرا واکنش نشان داد

سحر زکریا در روزهای گذشته خبر از انصراف از مجموعه «شب‌های مافیا» را داده بود و در صفحه شخصی‌اش جزئیاتی از ماجرا مطرح کرده بود که به انتقاد از مهران مدیری هم رسید. اما کمی بعد، بهنوش بختیاری که او هم در مجموعه‌های مهران مدیری حضور داشته، به سحر زکریا پاسخ داد

شهروندآنلاین: سحر زکریا که در زوهای گذشته خبر از انصراف از حضور در مجموعه «شب‌های مافیا» را داده بود، در صفحه شخصی‌اش نوشته بود: «اول از همه می‌خوام بدونید که چرا در این برنامه شرکت نخواهم کرد. بنا به دلایلی قردادم رو در پستم نمیتونم بذارم که ببینید قرارداد هم بستم ولی به خاطر بی‌حرمتی و…. در این برنامه شرکت نخواهم کرد. البته ما سال‌هاست که به توهین عادت کردیم، مردم عزیزم می‌خوام بدونید که در حرفه بنده، جز پارتی‌بازی و لابی کردن، چیزی وجود نداره. این شما نیستید که بازیگرهاتون رو انتخاب می‌کنید؛ براتون انتخاب می‌کنند. چرا باید سینمای ما فقط جمعا ۱۰ نفر کار کنن، بعد همون گروه سر از نمایش خانگی درمیارن و این بازی می‌چرخه، مگه یک بازیگر چقدر استعداد و توان داره که در سال ۷ تا فیلم بازی کنه؟»
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به مهران مدیری نوشته بود:‌ «حرف دیگر آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترام‌اید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه‌هایی می‌بینم که ذهنم رو مشغول کرده. شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سال‌ها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند؟ تیمی که همیشه به عنوان بچه‌های مدیری سا‌ل‌ها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن. آیا بعد از «هیولای یک» که بازده چندانی نداشت وبردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن وپول‌های هنگفتی از بقیه کارها می‌گیرن، بهتر نبود که با تیم قدیم‌تون کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوست‌شون دارن وهنوز کارهای قدیمی رو می‌بینن. من سحر ذکریا دل پرخونی از همکارانم دارم، چرا که سال‌هاست من وامثال من زنده‌به‌گور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه‌ام نیاید، عینک‌های آفتابی گران‌قیمت‌تان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچ‌تون ادامه ندید، چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید!»
بعد از انتشار این پست از سوی سحر زکریا در انتقاد به ‌کم‌توجهی مهران مدیری به او و کم‌کار شدنش، بهنوش بختیاری در یک استوری اینستاگرامی، واکنش نشان داد و نوشت: «روزی که زیرآب همکاران‌تان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید؛ اتفاقا من هم تو کارهای این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌آیند می‌گویند چون با این کارگردان کار کردیم کم کار شدیم. از هر دستی بدهی، از همان دست می‌گیری.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. میثم می‌گوید

    ایشون غیر از جیغ زدن تو چند تا سریال آقای مدیری، هنر بازیگری دیگه‌ای هم از خودشون نشون دادن؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.