آغاز برنامه‌های ویژه هفته پژوهش در هلال‌احمر

برنامه‌های هفته پژوهش در جمعیت هلال‌احمر، صبح امروز با برگزاری نشست مجازی « مدیریت اجتماع محور بر اساس تجربه زلزله‌های بم و کرمانشاه و با سخنرانی سیامک زند‌رضوی، دکترای جامعه‌شناسی و استادیار دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد. این نشست‌های مجازی همه روزه تا پایان هفته پژوهش، با سخنرانی اساتید و کارشناسان دیگر ادامه خواهد داشت.

دکتر مهراب شریفی سده، معاون آموزش، پژوهش و فناوری این جمعیت، با علامت خبر آغاز برنامه‌های هفته پژوهش در جمعیت هلال احمر گفت: در این هفته  کتاب دستاوردهای پژوهشی جمعیت هلال احمر رونمایی خواهد شد. این کتاب گزارشی از فعالیت‌های تحقیقی  جمعیت از سال ۱۳۸۶ تا کنون است و چکیده از مقالات و پژوهش‌ها را در اختیار علاقه‌مندان، کارشناسان و مدیران می‌گذارد.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر از به روزآوری اولویت‌های پژوهشی این جمعیت و اعلام موضوعات جدید در بخش طرح‌های پژوهشی و هم درباره پایان‌نامه‌های مورد حمایت هلال احمر در این هفته خبر داد.
شریفی سده ادامه داد: از صبح امروز تا ظهر چهارشنبه، هر روز یک نشست تخصصی با سخنرانی اساتید و کارشناسان با تجربه برای به صورت مجازی برگزار می‌شود که عناوین و اساتید آن‌ها به ترتیب از امروز تا پایان هفته به این شرح است: «مدیریت اجتماع محور بر اساس تجربه زلزله‌‌های بم و کرمانشاه» با حضور سیامک زندرضوی، دکترای جامعه‌شناسی، « آموزش همگانی مبتنی بر فرهنگ جامعه » با سخنرانی نواب شمسی‌پور، مدیر کل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر، « ویژگی‌های یک ارائه استاندارد با استفاده از نرم‌افزار پاورپوینت» ، با سخنرانی عماد صالحی دانشجوی دکترای مدیریت و مدرس دانشگاه و « مدیریت زمان و فضا در حوادث پرتلفات در فاز پیش بیمارستانی» با تدریس امیر نجاتی دکترای طب اورژانس.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.