انبار ۵٠٠ لیتر بنزین، در آتش سوخت

یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد

یک نفر در حریق ساختمانی دو طبقه در پایتخت، جان خود را از دست داد. این ساختمان محلی برای نگهداری مقدار زیادی بنزین در گالن‌های کوچک و بزرگ بود.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: «ساعت ١٠:۴٨ صبح روز یکشنبه یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی در محله اتابک، خیابان درخشان نو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شد. نخستین گروه آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند. آنها مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۶٠متر حریق رخ داده است. ظاهر ساختمان مسکونی بود، اما در واقع محلی برای نگهداری مقدار زیادی بنزین در گالن‌های کوچک و بزرگ بود. به تایید فرمانده عملیات حدود ۴٠٠ تا ۵٠٠ لیتر بنزین در این محل نگهداری می‌شد.»

ملکی با بیان اینکه آتش به دبه‌های بنزین نیز سرایت کرده بود، ادامه داد: «دو طبقه این ساختمان کاملا شعله‌ور بود. با توجه به اینکه حریق مایعات قابل اشتعال باید با کف انجام شود، عملیات اطفا و جست‌وجو آغاز شد. در حین عملیات آتش‌نشانان با وضعیت کاملا بی‌حال مردی حدودا ۵٠ ساله مواجه شدند که به سرعت او را از محل خارج کردند. در ادامه مشخص شد او جان خود را از دست داده است. درنهایت نیز آتش خاموش شد.»

او در پایان گفت: «منازل محل نگهداری مواد قابل اشتعال و خطرناک نیست. این مواد نباید به صورت ناایمن نگهداری شود. اگر انفجاری رخ می‌داد ممکن بود تلفات این حادثه بسیار بیشتر شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.